کد خبر: ۱۱۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
سرمربی تیم والیبال کاله گفت: من نباید پاسخگوی انصراف کاله از لیگ برتر والیبال باشم.

بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد انصراف تیم والیبال کاله از رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: جمع‌بندی مسئولان کاله بر این بود که در لیگ برتر والیبال تیمداری نکنند. به هر حال مدیران این مجموعه حق دارند در این خصوص تصمیم‌گیری کنند. 

وی ادامه داد: بخش خصوصی توقعاتی دارد که در ورزش ما محقق نمی‌شود. من در جریان ریز جزئیات انصراف کاله از لیگ برتر نیستم و به همین دلیل نمی‌دانم چه جوابی باید به رسانه‌ها و مردم بدهم. در شرایط کنونی اصلاً من نباید پاسخگو باشم، بلکه مسئولان باشگاه باید دلایل تصمیم خود را برای رسانه‌ها عنوان کنند.

سرمربی تیم والیبال کاله خاطرنشان کرد: کاله در سال‌های اخیر به عنوان یک برند در ورزش کشور حضور داشت و دو سال هم به عنوان بهترین باشگاه ایران انتخاب شد که افتخار بزرگی است. قطعا مسئولان ورزش استان تلاش خواهند کرد تا پرچمی که کاله در آمل بلند کرده، زمین نماند.

عطایی در خصوص اینکه گفته می‌شود آمل با نام هراز به لیگ برتر خواهد آمد، گفت: چند گزینه وجود دارند که مسئولان در حال بررسی آنها هستند. فکر می‌کنم برای فصل آینده آمل حتماً در لیگ برتر تیم داشته باشد، اما اینکه چگونه و با چه کیفیتی باشد هنوز مشخص نیست. فکر می‌کنم تا آخر هفته تکلیف تیمداری آمل در لیگ برتر مشخص شود.

انتهای پیام/س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار