کد خبر: ۱۱۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
یک فعال سابق دانشجویی گفت: عدم دریافت تسهیلات مسکن از سوی نمایندگان مجلس و قرار دادن آن در صندوق‌هایی برای کمک به معیشت یا اشتغال مردم و محرومین شده موجب همدلی و اعتماد مردم به مسئولین نظام می‌شود.

علی سلطانی‌وش فعال سابق دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به توئیت یکی از نمایندگان مجلس یازدهم مبنی بر عدم دریافت مبلغ 500 میلیونی حق مسکن توسط نمایندگان مجلس گفت: با هر قرائتی از عدالت توزیعی و از منظر مردم کشوری که در دل انواع بحران‌های اقتصادی و معیشتی دست و پا می‌زنند بخواهیم به این ماجرا نگاه کنیم، این مساله را ناعادلانه و ویژه خواری می‌دانیم.

وی افزود:‌ نباید کاری کرد که تلقی مردم این باشد که فشار اقتصادی و جنگ اقتصادی برای مردم است و مسئولین باید در رفاه کامل و بدون هیچ دغدغه ای به زندگی خود ادامه بدهند.

این فعال سابق دانشجویی افزود: حتی کمک به اجاره مسکن نمایندگان محترم مجلس می‌توانست به صورت معتدل و عادلانه ای صورت بگیرد که درک و هضمش برای مردم تسهیل شود. مثلا و دیعه مسکن متناسب با اجاره یک باب مسکن در حوالی بهارستان محاسبه شود و به نمایندگان پرداخت شود و بعد از اتمام دوران نمایندگی ملزم به پس دادن آن باشند.

وی با اشاره به پیشنهاد مالک شریعتی نماینده مردم تهران، ری شمیرانات و اسلام شهر در این رابطه گفت: این گونه پیشنهادات برای نگرفتن این مبالغ یا قرار دادن آن در صندوق هایی برای کمک به معیشت یا اشتغال مردم و محرومین موجبات همدلی و اعتماد مردم به مسئولین نظام را فراهم می‌کند و باعث می‌شود مردم احساس کنند اگر شریط اقتصادی سختی بر کشور حاکم است شامل حال همه مردم است اعم از مسئول و غیر مسئول.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار