کد خبر: ۱۱۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
در پیامی؛
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این انتخاب را به وی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

بدون شک مجلس شورای اسلامی از مهم‌ترین ارکان قوت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که وظیفه خطیر و سنگین قانون گذاری و صیانت از قوانین کشور را بر عهده دارد و همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند «مجلس در رأس امور است».

امروز داشتن مجلسی قوی و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد خواست و نظر ملت شریف و مقاوم ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بوده و صیانت از آرمان‌های انقلاب و امام راحل، حرکت در مسیر شهدا و تبعیت از ولایت فقیه؛ از آرمان‌هایی هستند که ان‌شاءالله با قوانین مترقی که توسط مجلس شورای اسلامی وضع می‌شود به سر منزل مقصود خواهند رسید.

از سوی خود و آحاد کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران انتخاب شایسته آن برادر ارجمند، انقلابی، خوش سابقه، و از یادگاران دوران دفاع مقدس را به ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفته و موفقیت روز افزونتان را در پرتو عنایات حضرت حق، توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری‌های آسمانی نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خدای حکیم خواستارم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار