کد خبر: ۱۱۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
سرهنگ بهرامی خبر داد
جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۱۷ میلیون انواع ارز و ۶۴۰۰ گرم طلا در اولین طرح سراسری مقابله با اخلالگران بازار ارز در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه سهراب بهرامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به نوسانات اخیر بازار ارز و حضور سوداگران بازار و اقدامات آنها به منظور متشنج نمودن این بازار، اولین طرح سراسری مقابله با اخلال گران به مدت سه روز در سطح کشور اجرا شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی با اشرافیت اطلاعاتی اخلالگران ارزی و محل فعالیت آنها را شناسایی و در یک عملیات پلیسی دقیق و هماهنگ بیش از ۱۷ میلیون ارز شامل: دلار آمریکا، یورو، دلار کانادا، دینار عراق، درهم امارات، درام ارمنستان، ین ژاپن، لیر ترکیه و… به همراه ۶۴۰۰ گرم طلا از اخلالگران بازار ارز و سرمایه کشف کردند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: در این رابطه دو باب صرافی غیر مجاز را با هماهنگی قضائی پلمب و ۵۷ اخلالگر ارزی دستگیر که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بهرامی همچنین برای پیشگیری از التهابات ارزی و سو استفاده افراد فرصت طلب، به هموطنان توصیه کرد: هرگونه ارز، طلا و مسکوکات مورد نیاز خود را از طریق مراکز مجاز و قانونی (طلافروشی‌ها) و صرافی‌های مجاز تهیه کنند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی، مقابله با اخلالگران اقتصادی را سرلوحه مأموریت‌های خود قرار داده از هموطنان درخواست کرد: برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت اقتصادی جامعه، در صورت آگاهی از هر گونه فعالیت غیرمجاز اقتصادی، مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار