کد خبر: ۱۱۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
«اسپایک لی» کارگردان برنده اسکار آمریکایی در گفتگویی جدید عنوان کرد که کرونا با کسی بازی ندارد و تا زمانی که واکسن آن ساخته نشود به سالن سینما و تئانر نمی‌روم.

به گزارش ایسنا به نقل از ایندی‌وایر، «اسپایک لی» که در ماه آوریل مصاحبه‌ای علیه بازگشایی سینماها کرده بود در گفتگوی جدیدی که با مجله «ونیتی‌فر» داشته هم عنوان کرد به احتمال فراوان تا زمان ساخته شدن واکسن ویروس کرونا به سینما، تئاتر برادوی، استادیوم ورزشی و ...  نخواهد رفت چون کرونا بازی ندارد و می‌تواند آدم‌ها را بکُشد و او برای مُردن آماده نیست. 

این کارگردان ۶۶ ساله، امسال به عنوان رئیس هیات داوران بخش رقابتی هفتاد و سومین جشنواره فیلم کن انتخاب شده بود که این رویداد سینمایی به دلیل شیوع ویروس کرونا در نهایت لغو شد و انتظار می‌رود «لی» در کن ۲۰۲۱ رئیس هیات داوران باشد.

 جدیدترین ساخته «اسپایک لی» نیز با نام «Da ۵ Bloods» که درباره جنگ ویتنام است قرار است از تاریخ ۱۲ ژوئن از طریق نتفلکیس پخش شود و پروژه سینمایی «شاهزاده گربه‌ها» نیز از تابستان امسال در بروکلین مقابل دوربین می‌رود، هر چند خودش می‌گوید عجله برای فیلمبرداری این فیلم جدید ندارد. 

«اسپایک لی» در حالی اعلام کرده در وضعیت کنونی به سینما نمی‌رود که نظرسنجی ورایتی در ماه آوریل نیز نشان داد تنها ۴۰ درصد از مردم آمریکا تمایل دارند به سینما و یا کنسرت بروند.

با وجود بازگشایی تدریجی سینماها در برخی ایالات آمریکا، سالن‌های سینمایی در لس آنجلس و نیویورک هنوز تاریخ بازگشایی خود را اعلام نکرده‌اند. 

انتهای پیام 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار