کد خبر: ۱۱۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
سامانه فروش سهام عدالت به آدرس SahmEdalat.com آغاز به کار کرد.


این سامانه که به منظور سهولت فروش سهام عدالت راهاندازی شده است، به گونه‌ای طراحی شده که مردم بتوانند بدون نیاز به داشتن اطلاعات بورسی زیاد، سهامشان را به‌راحتی بفروشند.

 

برای استفاده از این سامانه، اولاً باید مطمئن باشید که مشمول سهام عدالت شده‌اید. به این منظور باید ابتدا به سایت samanese.ir بروید و با وارد کردن کد ملی خود از اینکه سهام عدالت به شما تعلق گرفته است اطمینان حاصل کنید. البته اگر هم چنین کاری انجام ندهید، وقتی در خودِ سامانه فروش سهام عدالت کد ملیتان را وارد کنید مشخص خواهد شد که مشمول این سهام هستید یا خیر. در صورتی که پاسخ منفی باشد با چنین پیامی از سوی سایت مواجه خواهید شد.

 

  

 

همچنین شما باید در سایت samanese.ir روش مستقیم سرمایه گذاری را انتخاب کرده باشید. در غیر این صورت فرض بر این خواهد بود که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اید که به این معناست که مدیریت سهام خود را در اختیار شرکت‌های سرمایه گذاری استانی قرار داده‌اید. به این ترتیب سهام همچنان در مالکیت شماست و سود یا ضرر احتمالی آن متوجه شما خواهد بود، ولی حق فروش آن را ندارید.

 

پس از انتخاب روش مستقیم سرمایه گذاری شما باید به سایت sejam.ir بروید و در آن ثبت‌نام کنید. سایت سجام، سامانه جامع اطلاعات مشتریان بورس است و هرکسی که قصد خرید و فروش سهام را داشته باشد باید در این سایت ثبت‌نام کند.

 

مرحله آخر فروش سهام عدالت مراجعه به سامانه فروش سهام عدالت است که در آن می‌توانید همه سهام عدالت یا بخشی از آن را به فروش برسانید. لازم است با وارد کردن کد ملی در این سایت ثبت‌نام کرده و پس از تأیید شماره موبایلتان و ورود به این سایت سهام عدالت خود را به فروش برسانید.

 

این سامانه بسیار ساده و مخصوص فروش سهام عدالت طراحی شده است تا کسانی که سابقه خرید و فروش سهام در بورس را ندارند بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار