کد خبر: ۱۱۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
رئیس صمت استان البرز خبر داد؛
کرج - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از کشف ۱۹۸ دستگاه خودروی فاقد پلاک طی دو هفته اخیر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین ربیعی گفت: پس از صدور دستور ویژه در راستای نظارت بیش از پیش بر بازار خودرو، همه دستور العمل ها و بخشنامه‌های نهادهای بالادستی به ادارات تابعه، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه برای رعایت مفاد آن و برخورد با محتکران احتمالی ابلاغ شد؛ همچنین بازرسی دقیق از اماکن عمومی دپوی عمده خودرو اعم از نمایشگاه‌ها، پارکینگ‌ها و غیره با همکاری بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه نمایشگاه داران در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: علاوه بر همکاری با اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های مرتبط در استان، همکاری‌ها با بسیج و پلیس آگاهی در خصوص شناسایی اماکن احتمالی دپوی خودرو افزایش یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از کشف تعدادی خودروی بدون پلاک در یک واحد مسکونی خبر داد و گفت: ۱۲ دستگاه خودروی سواری در یک واحد مسکونی به ارزش ریالی ۱۰ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال کشف شد.

ربیعی گفت: در بازرسی‌های بعدی، تعداد ۲۰۲ دستگاه خودرو سواری وارداتی در یک انبار کشف شد که از این تعداد ۲۹ دستگاه دارای پلاک شخصی بنام خریدار و تعداد ۱۷۳ دستگاه خودرو، پلاک نشده بود که پرونده‌ای در این راستا تشکیل و موارد در حال بررسی است.

وی ضمن اشاره به این امر که تحویل خودرو به خریدار در نمایندگی‌ها، منوط به الصاق قطعی و پَرچ پلاک روی خودرو بوده و تحویل خودروی بدون پلاک و یا تحویل دستی پلاک به خریداران ممنوع است، گفت: در بازرسی همکاران ما از دو نمایندگی مجاز خودروسازان سه دستگاه خودروی خارجی بدون پلاک و ۱۰ دستگاه خودروی سواری داخلی فاقد پلاک کشف شد که پرونده متشکله در این زمینه نیز در حال بررسی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از عموم شهروندان خواست تا هر گونه محل دپوی خودرو را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار