کد خبر: ۱۱۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بصورت سرزده از مجموعه شرکت هواپیمایی کیش بازدید کرد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در دفتر خانم دكتر شرفبافي مدير عامل كيش اير ، ضمن ديدار و گفتگو با وي از اقدامات و زحمات اين شركت در طول چهار ماه گذشته و ايام كرونا در خصوص جابجايي و تلاش كيش اير براي سلامت جزيره و كيشوندان تقدير و تشكر كرد.
سپس دکتر مظفری با همراهی دکتر شرفبافی مدير عامل کیش ایر و علیرضا بابايي دستيار ويژه مدیرعامل از هر سه مجموعه ساختمان های شرکت هواپیمایی کیش بازدید و با پرسنل حاضر ديدار و از تلاش ها و زحمات پرسنل هواپيمايي كيش حضورا تقدير و قدرداني كرد.
علاوه بر ديدار با اعضاي هيئت مديره كيش اير، معاونت هاي بازرگاني و زير مجموعه آن و همچنین معاونت هاي مالي و اداري ، عمليات، مهندسي و تعمييرات ، حقوقي، روابط عمومي، حراست، ايمني و تضمين كيفيت، خدمات پرواز، آموزش و فن آوري اطلاعات از قسمت هايي بودند كه از آنها سركشي و بازديد بعمل آمد.
در ادامه اين بازديد دكتر مظفري با حضور در معاونت عمليات با توضيحات كاپيتان مصفايي معاون عمليات اين شركت از آخرين وضعيت و اقدامات آتي مطلع شد و سپس با حضور در واحد خدمات پرواز ضمن بازديد و گفتگو با همكاران آن بخش و مهمانداران روز جهاني مهماندار را به آنها و تمام شاغلين در اين حرفه در صنعت هوايي را تبريک و تحنيت گفت و از زحمات مهمانداران قدرداني كرد.
دکتر مظفري كه در اين بازديد نسبتا طولاني دليل حضور خود را اعلام تشكر و خسته نباشيد به مجموعه كيش اير عنوان مي كرد، ابراز اميدواري كرد تا بزودي شاهد اختصاص زمين و موقعيتي براي احداث مسكن براي تعاوني پرسنلي كيش اير بوده و اقدامات انجام شده در يكسال گذشته از زمان حضور دکتر شرفبافی مدير عامل جديد را كاربردي و مفيد خواند و با حمايت از آنها روزهاي خوش و بهتر براي كيش اير آرزو كردند.
وي در سخنان پاياني اش با اشاره به نقش آموزش، ارتقاي كيفي و تخصصي پرسنلي، حفظ ايمني و آمادگي احداث و ايجاد كانون و مركزي براي آموزش صنعت هوانوردي در كيش و هندورابي و ايجاد پايگاه سيملايتور در آنها ، توسعه ناوگان و پيوستن به بورس و حفظ ايمني و افزايش خدمات مسافري و استفاده از تمام ظرفيت هاي داخلي سازمان و هم افزايي شركت هاي موجود مثل سازمان علوم و فنون را پيش از پيش خواستار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: