کد خبر: ۱۱۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب تفسیر سوره حمد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

محمدجواد رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا برنامه‌های فرهنگی و قرآنی ادامه دارد و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری برنامه‌های فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان به مناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره ) خبر داد و عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی از کتاب تفسیر سوره حمد امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه فرهنگیان استان زنجان خواهد بود، بیان کرد: همه همکاران اداری مناطق و نواحی و اداره کل می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.
رضایی با اشاره به اینکه این مسابقه به صورت آنلاین برگزار می‌شود، ادامه داد: این مسابقه روز سه‌شنبه 13 خرداد از ساعت 9و 25 دقیقه تا 14 و 25 برگزار خواهد شد.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: علاقمندان باید در زمان اعلام شده به آدرس 954122https://www.porsall.com/Azmoon/  مراجعه کنند.
وی افزود: به 10 نفر از همکارانی که موفق به کسب حداقل 90 درصد نمره آزمون شوند به صورت قرعه کشی جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/73009/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار