کد خبر: ۱۱۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انتشار مجدد کلیپ غیرواقع زیرگرفتن خانمی توسط خودرو نیروی انتظامی در مقابل یکی از موسسات مالی شهرستان رباط کریم توسط برخی رسانه‌ها، گفت: کلیپ منتشره مربوط به بهمن ماه ۹۶ بوده و در همان زمان مشخص شد که بر اثر ازدحام جمعیت و عدم حفظ تعادل، شخص موردنظر با افتادن بر زمین به صورت غیر عمدی با کناره خودرو نیروی انتظامی در حال حرکت برخورد می‌کند.

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار با اشاره انتشار مجدد کلیپی در فضای مجازی اظهار داشت: در بهمن ماه سال ۹۶ کلیپی در فضای مجازی مبنی بر زیر گرفتن یک خانم در مقابل یکی از موسسات مالی اعتباری در شهرستان رباط کریم منتشر شد.

وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که با توجه به مشکلات به وجود آمده و تجمع و اعتراض تعدادی از مال‌باختگان در مقابل این موسسه، بر اثر ازدحام جمعیت و از دست دادن تعادل شخصی توسط خانم مورد نظر وی بر زمین افتاده و با کناره خودرو در حال حرکت نیروی انتظامی برخورد می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: لازم به ذکر است که خانم مورد نظر توسط عوامل انتظامی تا مرکز درمانی منتقل شد و بدون وجود مشکل خاصی مرخص شد و خود او نیز به برخورد غیر عمدی خودرو نیروی انتظامی اذعان داشت.

سرهنگ سرپناه گفت: در روزهای اخیر نیز متاسفانه تعدادی از رسانه‌های ناآگاه اقدام به انتشار مجدد این کلیپ و ادعای زیر گرفتن شخص توسط خودرو نیروی انتظامی را مطرح کرده‌اند که توضیحات فوق بدین جهت ارائه شد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره خدمتگذار مردم بوده و شهروندان محترم به صحت تمامی مطالب منتشر شده در فضای مجازی منتشر نکنند و با بررسی و دقت بیشتر فضا را برای فعالیت مغرضان و افراد ناآگاه فراهم نکنند.

انتهای پیام/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار