کد خبر: ۱۱۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
سهامداران شرکت‌های کویر تایر، ایران تایر و سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پالایش نفت لاوان، ویتانا و توسعه حمل و نقل ریلی در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
به گزارش صبحانه،سهامداران شرکت‌های کویر تایر، ایران تایر و سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پالایش نفت لاوان، ویتانا و توسعه حمل و نقل ریلی در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 17هزار و 348واحدی در ارتفاع 987هزار و 761 واحد به کار خود پایان داد و بیش از 9میلیارد و 991میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 7هزار و 197میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 94هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شرکت‌های کویر تایر، ایران تایر و سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های فرآوده‌های نسوز پارس، تامین ماسه ریخته‌گری و پگاه آذربایجان غربی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.
این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 381 میلیون ورقه به‌ارزش 3400میلیارد تومان در 537هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 127واحد رشد کرد و در ارتفاع 11هزار و 344واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پالایش نفت لاوان، ویتانا و توسعه حمل و نقل ریلی بیشترین رشد را داشتند شرکت‌های بیمه کوثر، شیر پاستوریزه پگاه گلستان و مدیریت انرژی امید تابان هور بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار