کد خبر: ۱۱۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
ایرنانوشت : مدیرکل بهزیستی کرمانشاه گفت: باتوجه به بودجه کم دولتی به‌ویژه در ایام شیوع کرونا و همچنین مشکلات تخصیص و جذب آن، نیاز است حمایت مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان در این شرایط خاص از بهزیستی بیشتر از گذشته باشد.

فاطمه رضوان مدنی روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه که در محل دفتر مدیرکل امور اقتصادی برگزار شد، گفت: جامعه هدف بهزیستی بیشتر از اقشارضعیف و محروم جامعه هستند و این اداره کل نیازمند کمک بیشتر دستگاه های اجرایی و خیرین برای تامین نیازهای مددجویان است.

رضوان مدنی با تشکر از همراهی و کمک های همیشگی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، اظهارداشت: ۴۲هزار نفر از مددجویان بهزیستی در زمینه جسمی، حرکتی، روانی، شنوایی، بینایی و گفتاری دارای معلولیت هستند.

رضوان مدنی به رایزنی ها با سایر دستگاه ها برای ساخت مسکن برای خانواده های افراد دارای ۲ معلول و بالاتر اشاره کرد و گفت: رایگان شدن هزینه های شهرداری، انشعاب گاز، برق و آب در این رایزنی ها دنبال شد.

 در ادامه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: مدیر هر دستگاه اجرایی باید اعتماد و اطمینان کافی از کارکنان حوزه مالی دستگاه خود داشته باشد که بتواند با فراغ بال بیشتر به امور مدیریتی دیگر رسیدگی کند.

 حمزه حیدریان با اشاره به اینکه خدمت در بهزیستی یک امر خداپسندانه ای بوده و برای کارکنان آن دستگاه جزء صالحات و باقیات است، اظهارداشت: اداره دارایی استان از هیچ تلاشی در راستای کمک بهزیستی به منظور خدمت رسانی به مددجویان زیرپوشش دریغ نخواهد کرد.

۱۶۴ هزار مددجو از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه زیرپوشش بهزیستی است.

48

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار