کد خبر: ۱۱۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸

تست کرونای ۳ نفر از اعضای تیم داماش گیلان مثبت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ سرمربی تیم داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری در رشت با اعلام این خبر گفت: طبق هماهنگی بعمل آمده بین باشگاه داماش و دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اعضای باشگاه شامل بازیکنان و کادر فنی و اجرایی تست گیری انجام شد.

مازیار ربیع فرد افزود: این تست گیری شامل تست تشخیصی کرونا بوسیله نمونه گیری با سوآپ از محتوای ترکیبی از بزاق و مخاط حلق بود.

وی با اشاره به مثبت اعلام شدن ‌تست کرونای ۳ تن از نفرات این باشگاه گفت: این نفرات شامل ۲ بازیکن و یک ماساژور تیم هستند که موارد لازم پزشکی و بهداشتی در موردشان اجرایی خواهد شد و از فعالیت این ۳ نفر در کنار سایر نفرات جلوگیری به عمل آمده و آنها تحت مراقبت و قرنطینه قرار می گیرند.

سرمربی تیم داماش گیلان با اشاره به مشکلات مالی تیمش هم گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم تاکنون دریافتی بسیار ناچیزی داشته اند و مدیر عامل و مالک باشگاه به دنبال تامین منابع مالی برای رفع این مشکل در ادامه مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور هستند.

تیم فوتبال داماش گیلان یکی از ۳ نماینده استان در لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان است که با ۳۲ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

برچسب ها: کرونا ، داماش
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار