کد خبر: ۱۱۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸
برای پاسخ به این سوال باید بدانیم VPS چیست ؟ vps یک سرور مجازی است که VDS نیز نامیده می شود و مانند یک "رایانه" است ، که از راه دور و در مرکز داده ها هدایت میشود.

برای پاسخ به این سوال باید بدانیم  VPS چیست ؟  vps یک سرور مجازی است که VDS نیز نامیده می شود و مانند یک "رایانه" است ، که از راه دور و در مرکز داده ها هدایت میشود. اتصال به VPS از طریق اینترنت ، به عنوان یک دسکتاپ از راه دور انجام می شود. سرور مجازی دارای پردازنده ، دیسک و رم خاص خود است. معاملات سهام سالیان سال محبوب بوده است ، و اکنون می توان از طریق اینترنت و از راه دور داد و ستد را انجام داد . از طریق یک واسطه  می توان سهام را  خریداری و فروخت. به طور کلی ، معاملات سهام بر اساس حرکت های کوتاه مدت بازده را به ارمغان می آورد - دقیقاً مثل معاملات فارکس. اما آیا قوانین جهانی زمانبندی وجود دارند؟

بهترین زمان برای خرید سهام

نکات تجاری روزانه

به محض باز شدن بازار ، ناپایداری وارد می شود. آشفتگی ساعات آغازین ، به ویژه ساعت ۹:۳۰ الی ۳۰: ۱۰صبح روز ، توسط تاجران باتجربه برای سود سریع استفاده می شود ، اما به تازه کارها توصیه می شود که از ورود به سایت خودداری کنند.

بسیاری از معامله گران حرفه ای فعالیت خود را  در حدود ساعت 11:30 دقیقه بعد از ظهر انجام می دهند. این در حالی است که نوسانات محو شده و حجم آن منقبض می شود. معاملات نیاز به زمان بیشتری دارد. در اواسط روز ، بازارها آرام تر هستند زیرا معامله گران و سرمایه گذاران منتظر خبرهای دیگری برای فعالیت هستند. قیمت سهام ثابت تر میشود ، به این معنی که تازه کارها می توانند با کمترین خطر درگیر موقعیت شوند. سپس ، فعالیت مجدداً افزایش می یابد.

در ساعات بسته شدن ، هم حجم و هم نوسانات رشد می کنند. بعضی اوقات ، پویایی می تواند درست بعد از باز شدن بازار باشد. تا ساعت 4 بعد از ظهر ، معامله گران روزکار تمایل دارند موقعیت های خود را ببندند.

خرید روز دوشنبه

با وجود شواهد برعکس ، برخی از معامله گران قاطعانه به تأثیر دوشنبه اعتقاد دارند. از نظر تاریخی ، غالباً در روز اول هفته که اخبار جمع آوری شده در آخر هفته ، بازار را رونق می داد ، کمتر می شود. تفسیرهای دیگر شامل ناامیدی معامله گران از بازگشت به محل کار نیز وجود دارد . این خصوصاً در ساعات اولیه بسیار قوی است .

با این حال ، از آنجا که اثر دوشنبه نام خود را گرفت و مورد استفاده گسترده متخصصان قرار گرفت ، قدرت آن تا حد زیادی از بین رفته است. امروزه به ندرت قابل توجه است. هنوز هم ارزش دارد که دوشنبه را به عنوان روزی مناسب برای خرید سهام در نظر بگیرید.

فروش در روز جمعه

این روز برای فروشندگان کوتاه ارجح است زیرا انتظار می رود قیمت در روز دوشنبه کاهش یابد. از این رو توصیه می شود در روز جمعه موقعیتی کوتاه باز کنید و روز دوشنبه آن را بپوشانید. این امر به ویژه قبل از تعطیلات آخر هفته بسیار توصیه می شود زیرا سرمایه گذاران نسبت به آینده کوتاه مدت احساس مثبت می کنند. در نتیجه قیمت ها بالا می رود.

کدام ماه بهترین است؟

در اینجا چندین الگوی مشاهده شده وجود دارد. به طور کلی ، که در آنها احتمالاً بازده بالاتری را در بورس مشاهده می کنید:

نزدیک به پایان سال ،

در ماه های تابستان

معمولاً ، سپتامبر روند نزولی را به ارمغان می آورد یا تقویت می کند. از نظر آماری ، اکتبر پویایی مطلوب برای S&P 500 دیده شده است ، حتی اگر دو بار - در سال 1929 و 1987 - سقوط رکورد رخ داده است.

این بدان معناست که معامله گران ممکن است در ماه اول پاییز وارد بازار شوند و با  تصمیم خود در ماه اکتبر سرمایه گذاری کنند. با این حال ، این تنها فرصت نیست. اثر ژانویه نیز واقعی است .

در روزهای اول هر سال ، بورس ها معمولاً شاهد روند نزولی هستند. بنابراین ، منطقی است که سهام را در ماه دسامبر در پیش بینی بازده ژانویه خریداری کنید. این بیشتر برای سهام کوچک و دارای ارزش قابل مشاهده است.

دومین فایده خرید در ژانویه ، حجم گسترده سهام عدالت آزاد شده است. بسیاری از دارندگان سهام تمایل دارند که آنها را به صورت عمده بفروشند. به ویژه ، سهام که ارزش آنها کاهش یافته است به احتمال زیاد فروخته می شوند. این حرکت با دوره بازپرداخت مالیات مرتبط است .

بهترین روز ماه برای سرمایه گذاری

متاسفانه ، هیچ روز از ماه برای معاملات بورس بصورت جهانی دارای توصیه کامل نمی باشد . با این حال ، برخی از موارد استثنا  مشاهده شده اند.   اغلب ، می بینید که سهام در میانه ماه سقوط می کنند و با تغییر ماه ها رشد می کنند. عامل اصلی در اینجا جریان پول تازه به وجوه متقابل است که در نوبتهای مختلف در هر ماه رخ می دهد. مدیران صندوق بورس همچنین سعی می کنند ترازنامه های سه ماهه خود را با سهام جدیدی که در این دوره شاهد پویایی مثبت بوده اند ، بهبود بخشند.

نتیجه گیری منطقی عبارت است از خرید بورس سهام در حدود اواسط ماه ، به عنوان مثال ، بین دهم تا پانزدهم هر ماه .. برای فروش ، مطلوب ترین زمان ممکن است از اول تا پنجم هر ماه باشد.

بهترین زمان برای خرید سهام

گرفتن بهترین لحظه ها

هیچ یک از این پیشنهادها دستورالعمل جهانی برای سرمایه گذاری نیست. آنها فقط تعمیم هستند ، به این معنی که استثنائات همیشه ممکن است. هیچ زمان ، روز یا ماه کاملاً مناسب برای تنظیم سبد سهام شما وجود ندارد. وقایع غیر منتظره اقتصادی یا سیاسی ممکن است الگوهای مشخص را مختل کنند.

مطمئن ترین قانون مربوط به ساعت اول و آخر هر روز معاملات است. اینها شلوغ ترین هستند و بنابراین فرصت های بیشتری را برای تجارت موفق فراهم می کنند. با این وجود بسیاری از معامله گران فروش و خرید را در زمان های خارج از وقت انجام می دهند. مهم نیست که چه الگویی مشاهده شود ، هنگامی که اطلاعات در مورد آنها عمومی شود ، قدرت خود را از دست می دهند. بنابراین ، به طور کلی هرگونه فرصتی بصورت کوتاه مدت است.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: رپرتاژ ، سهام ، بورس
نام:
ایمیل:
* نظر: