کد خبر: ۱۱۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست تا هر چه سریعتر تکلیف پروژه‌ پایانه شرق و املاک فریز شده واقع در حریم پادگان دوشان تپه را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد سالاری در تذکری پیش از دستور در صحن علنی شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت رسیدگی به مسائل و مشکلات منطقه 13 گفت: تکمیل قطب گردشگری سرخه حصار یکی از اولویت های شورا و مدیریت شهری دوره پنجم است که از سوی بنده و آقایان حق شناس و علیخانی بصورت جدی پیگیری شده است.

وی ادامه داد: شهردار منطقه نیز در بازدیدی که در سال گذشته از این منطقه داشتیم قول دادند که این پروژه به نتیجه برسد اما متاسفانه علی رغم اینکه تمام تفاهم نامه های لازم با مراجع ذیربط انجام شده، هنوز به نتیجه نرسیده است و مشخص نیست موانع انجام این کار چیست.

سالاری ادامه داد: احداث قطب گردشگری شرق تهران بر اساس برنامه ۵ ساله سوم شهر تهران و برنامه اولویت محور تحقق پذیر شورا یکی از اولویت های شورای پنجم است و با توجه به اینکه در سال پایانی این دوره قرار داریم، هرچه سریعتر باید به نتیجه برسد.

وی در خصوص پادگان دوشان تپه نیز بیان کرد: حریم این پادگان بدون طی فرایند قانونی در شورای عالی امنیت ملی مشخص شده و سال ها است برای املاک واقع در آن منطقه محدودیت ایجاد کرده است و شهروندان نمی توانند از حقوق خود به موجب طرح تفصیلی استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ضمن اینکه شهردار تهران برای حل این مشکل قول دادند و ما به عنوان کمیسیون شهرسازی و معماری جلساتی را در منطقه برگزار کردیم که معبر بخش شرقی پادگان بازگشایی و رفت و آمد شهروندان تسهیل شود که تاکنون این هم انجام نشده است.

سالاری همچنین با انتقاد از بلاتکلیفی ترمینال جدید شرق اظهار داشت: به عقیده من باید در خصوص این بلاتکلیفی از شهردار تهران سوال شود، ما اعضای شورا بارها از آنجا بازدید کردیم و مشخص نیست چرا این پروژه به نتیجه نمی رسد و ما چه پاسخی باید به شهروندان بدهیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار