کد خبر: ۱۱۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
بخش تجاری رویداد آنلاین GDC2020 تخفیف 30 درصدی برای بازی سازان ایرانی جهت دسترسی به سخنرانی­ ها و برنامه تنظیم جلسات تجاری این رویداد در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این تخفیف به بازی‌سازان ایرانی براساس توافق و تعامل صورت گرفته میان بنیاد ملی بازی­های رایانه‌­ای و بخش تجاری رویداد آنلاین GDC2020  ارائه می‌شود.

هزینه­ شرکت در این رویداد با احتساب تخفیف 30درصد برای بازی‌سازان ایرانی 44 یورو محاسبه خواهد شد و اعضای ساختار حمایتی همگرا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، می­توانند پس از ثبت نام از اعتبار خود برای دریافت هزینه شرکت در رویداد استفاده کنند.

اعضای همگرا و فراهمگرا برای دریافت لینک تخفیف می­توانند ایمیل خود را به آدرس hamgara@ircg.ir ارسال کنند و با توجه به ظرفیت محدود برای استفاده از این تخفیف، توصیه می­‌شود نسبت به ثبت نام اقدام کنند. همچنین بازی‌سازانی که عضو همگرا یا فراهمگرا نیستند نیز می‌­توانند با ثبت‌نام در فراهمگرا از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است دسترسی و تماشای سخنرانی‌­های آنلاین این رویداد در ایام برگزاری آن رایگان و از طریق لینک (https://www.meettomatch.com/sanfranciscosummer2020/#eventbrite) قابل دریافت است.

رویداد GDC معتبرترین رویداد علمی، تخصصی و تجاری صنعت بازی­های رایانه‌­ای است که هرساله در فصل تابستان در شهر سانفرانسیسکو آمریکا برگزار می‌­شود و سازندگان بازی از سراسر دنیا با گردهمایی در این رویداد به انتقال تجربیات، حل مسائل و شکل­دهی آینده صنعت بازی­‌های رایانه‌­ای می‌­پردازند.

این رویداد امسال تحت تاثیر شیوع بیماری کووید 19 طی روزهای 13 تا 18 مرداد ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار