کد خبر: ۱۱۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: اهمال راهداری در اجرای پروژه زیرگذر پادگان مهندسی موجب غیرمعقول بوده و پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، گودرز امیری عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک لرستان که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: راهداری در اجرای پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد تعلل و اهمال کرده است.

وی با انتقاد از طولانی شدن روند اجرای پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد عنوان کرد: نباید اینگونه باشد که مدیران بدون آمادگی، برنامه و پیش‌فرض در جلسه حضور یابند، چرا که خروجی لازم را به به همراه نداشته و کارها پیش نمی‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: اداره‌کل راهداری باید طی روزهای آتی با هماهنگی به منظور جابجایی زیرساخت‌ها، عملیات خاکبرداری پروژه را آغاز کرده و بیش از این تعلل نکند.

امیری اجرای علمی و مدیریت شده پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را از اولویت‌های اولیه برشمرد و ادامه داد: راهداری باید تدابیری اتخاذ کند تا در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات پادگان مهندسی عملیات اجرایی این پروژه عملا آغاز شود.

وی با انتقاد از تعلل چند ماهه راهداری در آغاز این پروژه زیرگذر افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی به جای محول کردن فعالیت‌ها به آینده، در زمان معقول و مقتضی این کارها را به پیش برده و از هرگونه اهمال و کم‌کاری پرهیز کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در شرایطی که پیمانکار پروژه تعیین و اعتبار لازم برای اجرای آن منظور شده است، تعلل راهداری توجیه‌پذیر نبود و قابل قبول نیست.

امیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش سد معبر و دستفروشان در افزایش ترافیک و وقوع تصادفات درون‌شهری تاکید کرد: اعمال قانون لازمه اجرای قانون است، چراکه بدون آن اثربخشی و عایدی به همراه ندارد.

وی بر ضرورت برخورد بدون اغماض با خودروهایی که در سطح شهر بروجرد اقدام به فروش بار و ایجاد ترافیک می‌کنند، گفت: در عین حال شهرداری باید با ایجاد بازارهای روز و ارائه خدمات لازم نسبت به استقرار دستفروشان و وانت‌های میوه‌فروشی اقدام و آن‌ها را از سطح شهر جمع‌آوری کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان برخورد تبعیض‌آمیز در جمع‌آوری دستفروشان را عامل اصلی موفقیت‌آمیز نبودن طرح‌های شهرداری خواند و اظهار کرد: نباید اجازه داد فعالیت دستفروشان و وانت‌های میوه‌فروشی به عاملی برای ایجاد ترافیک و تهدیدی برای سلامت شهروندان تبدیل شود.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار