کد خبر: ۱۱۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
شهردار منطقه ۲ همزمان با روز جهانی دوچرخه سواری از احداث طولانی ترین پیست دوچرخه سواری شهری  در منطقه ۲ پایتخت خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، رسول کشت پور ،شهردار منطقه۲  در نشستی که با حضور مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران وروسای  تربیت بدنی  مناطق۲۲ گانه به میزبانی  منطقه ۲ برگزارشد،  گفت:طولانی ترین پیست دوچرخه سواری با احداث پل بر روی برزگراه های شیخ فضل اله و شهید همت  در دوفاز احداث و با برنامه ریزی صورت گرفته  درسال جاری به بهره برداری برسد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تدوین استراتژی برای توسعه ورزش در شهر تهران گفت: با توجه به ارتباط مستقیم ورزش در سلامت، نشاط اجتماعی و همچنین تقویت سرمایه اجتماعی برنامه ریزی و توجه به ورزش نیازمند توجه ویژه است.

 وی افزود:تقویت سرانه های ورزشی با بهره گیری از مشارکت بخش خصوصی  از جمله استرا تژی هایی است که می تواند این فرصت را برای توسعه ورزش همگانی فراهم کند .
شهردار منطقه  ۲ گفت: فرصت هایی در شهر تهران  برای توسعه ورزش وجود دارد که می بایست با شناسایی فرصت ها و خلاقیت و نوآوری این فرصت ها به سرمایه و ارزش افزود برای شهر و شهروندان تبدیل شود.

کشت پور درادامه افزود: مدیریت منطقه ۲ آمادگی اجرای سیاست های سازمان ورزش شهرداری برای تقویت سرانه های ورزشی و توسعه ورزش همگانی را دارد .
امیر محسنی ،مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران  درادامه این نشست اقدامات خلاقانه شهرداری منطقه۲ در توسعه ورزش همگانی و حمل و نقل پاک را قابل تقدیر برشمرد و افزود: با احداث  طولانی ترین پیست دوچرخه سواری در منطقه۲  تحول ارزشمندی در زمینه ورزش را  در این منطقه شاهد خواهیم بود.

براساس این گزارش همزمان با سه شنبه بدون خودرو و روزجهانی دوچرخه سواری محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران به همراه مدیران تربیت بدنی مناطق ۲۲گانه با رسول کشت پور ، شهردار منطقه۲ در پیست دوچرخه سواری بوستان فدک رکاب زدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار