کد خبر: ۱۱۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت امام(ره) و قیام ١۵ خرداد پیامی صادر کرد.

پیام فرماندار اهواز به مناسبت سالگرد رحلت امام(ره) و قیام ١۵ خرداد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «جمال عالمی نیسی» فرماندار اهواز به مناسبت سالگرد رحلت امام(ره) و قیام ١۵ خرداد پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

در ابتدای پیام آمده است: امام خمینی (ره) در طول عمر با عزت خود، تلاش بسیار و سختی‌های فراوانی برای احقاق حق مسلمین و مقابله با ظلم و جور انجام داد و توانست با یاری ملت، انقلابی بیادماندنی در تاریخ سیاسی و اجتماعی جهان خلق کند.

 ۱۴ خرداد ماه، سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است، مردی که توانست با یاری مردم، ظلم رژیم پهلوی را سرنگون کند و حق و عدالت خواهی را برای مردم به ارمغان بیاورد.

در ادامه این پیام تصریح شده است: در سیره رفتار و شخصیت اجتماعی امام خمینی (ره)، بیداری، آگاهی و گام نهادن در مسیر نبوی و و پیروی از اولیاء خداوند به عنوان یک اصل، همواره مورد تاکید و محوریت قرار داشت.

او با آرامش و با بدرقه دهها میلیونی در روز تاریخی ۱۴ خرداد به لقاء الله پیوست، روزی که جهان مبهوت شکوه این مرد عارف در بین مردم شد، ۱۴ خرداد روزی است که ایران اسلامی برای همیشه داغدار از دست دادن امام قلب ها شد.

اینجانب ضمن تسلیت به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و پاسداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد ۴۲ یقین و امید دارم که ملت ایران همواره بر روح پر فتوح امام شهدا، خمینی کبیر و همه شهیدان راه اسلام و میهن درود فراوان می‌فرستند و ان شاالله بتوانیم در مسیر آن امام همام و شهدا گام برداریم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار