کد خبر: ۱۱۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به‌مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بیانیه ای صادر کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، سی و یکمین سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره)  که با پایه گذاری نظام اسلامی در قرن اخیر بنیانگذار مکتبی معنوی در جهان شد را گرامی می داریم.

معمار کبیر انقلاب و پدر معنوی جهان اسلام در عصر جدید با پیروی از مکتب حضرت سیدالشهدا، ابا عبدالله الحسین(ع)، انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین و عمیق ترین انقلاب ارزشی و فکری عصر حاضر را پایه گذاری کرد و بنیان انتشار آن به سراسر گیتی را هم بنا نهاد.

بارزترین و شاخص ترین ابعاد حضرت امام خمینی (ره) که باعث هدایت و در نهایت پیروزی ما در جنگ 8 ساله با امپراطوری های بزرگ جهان در جلد صدام بعثی شد نباید مورد غفلت قرار گیرد و بر ماست که بتوانیم انتشار دهنده و معرفی کننده خوبی برای ارزش ها و باورهای امامی باشیم که رزمندگان اسلام حاضر نبودند حتا لحظه ای تصویرش را از روی قلب شان بردارند.

 اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس ضمن بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، به شیوه های نوین، چهاردهم خرداد را فرصتی مجدد و مناسب برای تجدید‌‌پیمان با آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا دانسته و اطاعت از ولی فقیه زمان و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را در همه عرصه‌ها و به خصوص ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس را از خداوند منان مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار