کد خبر: ۱۱۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
نماینده مردم ورزقان در مجلس گفت: اگر خودروسازان به وعده‌های خود عمل کرده و خودروهای پیش فروش را در موعد مقرر به مردم تحویل دهند، تقاضا در بازار خودرو کاهش یافته و می‌توان به ساماندهی بازار امید بست.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز الهوردی دهقانی درباره فروش فوری خودروسازان، اظهار داشت: خودروسازان باید در طرح‌های فروش فوری به وعده‌های خود عمل کنند تا بار مضاعفی به مردم تحمیل نشود زیرا این شرکت‌ها همواره به ازای پیش فروش خودرو مبالغی از مردم دریافت می‌کنند اما هنگام تحویل مردم را سردرگم کرده و از تحویل به موقع خودرو خودداری می‌کنند.

نماینده مردم ورزقان با بیان اینکه اگر خودروسازان تمایل داشته باشند، مصرف کننده اصلی در طرح های فروش فوری ثبت نام کند، به راحتی می‌توانند مکانیزم‌های موردنیاز را طراحی کنند، افزود:  این شرکت‌ها می‌توانند با استعلام، افراد دارای پلاک فعال را شناسایی کرده و از ثبت نام آنها در طرح های پیش فروش و فروش فوری خودرو جلوگیری کند.

طرح های پیش فروش و فروش فوری خودروسازان در مجلس بررسی می شود

وی با بیان اینکه افرادی که خودرو ندارد، باید در اولویت دریافت خودرو قرار بگیرد، اظهار کرد: اگر خودروسازان به وعده‌های خود عمل کرده و خودروهای پیش فروش را در موعد مقرر به مردم تحویل دهند، تقاضا در بازار خودرو کاهش یافته و می‌توان به ساماندهی بازار امید بست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس طرح های  پیش فروش و فروش فوری خودروسازان بررسی می‌کند، اضافه کرد: اگر خودروسازان خودروی موردنیاز مردم را تامین کنند، بساط دلالی از بازار چهار چرخ ها جمع می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد خودروسازان می‌توانند مشکلات موجود در صنعت خودروسازی را تا حدودی برطرف کرده تا تولیدات داخلی متنوع شود. ادامه داد: سایر کشورها در حال طراحی خودروهای هیبریدی هستند، حال صنعت خودروسازی ایران در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

دهقانی با بیان اینکه با واردات، می‌توان نیاز بازار چارچرخ ها را تامین کرد، تصریح کرد: خودروسازان باید با تغییر روش‌های مدیریتی و سیاست‌های مناسب، زمینه تولید خودروی باکیفیت را فراهم کرده تا در مرحله بعدی زمینه صادرات فراهم شود.

انتهای پیام/60002

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار