کد خبر: ۱۱۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
در بیانیه ای مشترک عنوان شد؛
زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان و استاندار زنجان در بیانیه ای مشترک بمناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد، تاکید کردند: وقوع انقلاب اسلامی جلوه تمام عیاری از آینده‌نگری و خداباوری امام راحل بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری زنجان، علی خاتمی و فتح الله حقیقی شامگاه با صدور بیانیه مشترکی به مناسب سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند: انقلاب اسلامی در ایران یک واقعه عظیم تاریخی در جهان به شمار می آید که بسیاری از معادلات سران و اَبَرقدرت های شرق و غرب را بر هم زد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان و استاندار زنجان در بیانیه مشترک خود بمناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و همچنیم قیام ۱۵ خردادماه، تاکید کردند: این متفکر بزرگ جهان اسلام با رهبری بی نظیر خود، انقلاب اسلامی در ایران را با کمک مردم بر نظام خودکامه ۲۵۰۰ ساله پهلوی که از حمایت کامل بیگانگان برخوردار بود، پیروز کرد و پایه های نظام اسلامی در ایران را هوشمندانه و با پشتوانه الهی و مردمی بنا نهاد.

خاتمی و حقیقی خاطرنشان کردند: ۱۴ خرداد هرسال برای ملت بزرگ ایران یادآور سالروز رحلت ملکوتی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و عروج بزرگ مرد تاریخ کشور است که آیین اسلام و حکمرانی اسلامی را نه تنها در ایران بلکه در جهان دوباره به عرصه ظهور گذاشت و پس از او نیز این پرچم با دستان پرتوان و اندیشه والای جانشین برحقش حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) همچنان بر قله های جهان در اهتزاز است.

در این بیانیه مشترک عنوان شده است: سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی را خدمت ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار و قدرشناس استان زنجان تسلیت عرض نموده و بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا، ادامه راه آنان در تحقق اهداف انقلاب و سربلندی ایران عزیز را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

همچنین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بمناسبت فرارسیدن ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادرکرد.

در این بیانیه آمده است: چهاردهم و پانزدهم خردادماه هر سال یادآور شخصیتی بزرگ و تاریخ ساز است که احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در عصر جاهلیت مدرن نام گرفت و با بصیرت، ژرف نگری و عظمت خود نه تنها ایران را از سلطه بیگانگان و نظام پلید شاهنشاهی رهایی بخشید بلکه بسترهای جنبش استقلال طلبی و آزادی خواهی را برای سایر ملل و جوامع تحت سلطه مستکبران و قدرت های شیطانی فراهم آورد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار