کد خبر: ۱۱۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
وزیر خارجه قطر:
وزیر خارجه قطر تاکید کرد که کشورش با هر نوع الحاق اراضی کرانه باحتری مخالف است و به حمایت از مردم فلسطین ادامه خواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، وزیر خارجه قطر تاکید کرد که کشورش با هر نوع الحاق اراضی کرانه باحتری مخالف است و به حمایت از مردم فلسطین ادامه خواهد داد. 

«محمد بن عبدالرحمن ال ثانی»، وزیر خارجه قطر در نشست مجازی کمیته بین‌المللی کمک به فلسطین تاکید کرد که دوحه با هر نوع تلاش اسرائیل برای الحاق اراضی کرانه باختری مخالف است و به حمات از مردم فلسطین ادامه خواهد داد. 

بن عبدالرحمن تاکید کرد که قطر با ارائه بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار در هشت سال گذشته از مردم فلسظین حمایت کرده و به این حمایت ادامه خواهد داد. 

وی در ادامه افزود که کمک قطر در دوره اخیر بیش از ۱۵۰ میلیون دلار بوده که بخشی از آن برای مقابله با کرونا ارائه شده است. 

وزیر خارجه گفت: «ما بر اهمیت ادامه حمایت از مردم فلسطین در طول بحران کرونا که چالشی بزرگ برای همه در سراسر جهان است، تاکید می‌کنیم.»

وی تاکید کرد که سختی این چالش برای مردم فلسطین به دلیل اقدامات رژیم اشغالگر اسرائیل دوچندان شده است. 

بن عبدالرحمن با ابراز نگرانی نسبت به کاهش حمایت کشورهای کمک‌کننده در سایه بحران اقتصادی در جهان به سبب شیوع کرونا تاکید کرد که این موضوع باعث افزایش مشکلات می‌شود.

وی از کشورهای کمک‌کننده خواست که به حمایت از مردم فلسطین ادامه دهند زیرا این موضوع، فرصت‌های صلح و ثبات را تقویت خواهد کرد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار