کد خبر: ۱۱۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
یک شرکت تجاری با عنوان سینرجی در مصر اعلام کرده است که برای ماه رمضان سال آینده قصد دارد سه سریال با موضوع امنیتی بسازد. قهرمانان این سریال‌ها ماموران امنیتی هستند که حملات ضدتروریستی علیه این کشور را فرماندهی می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از المیادین، فصل نخست سریال «انتخاب» که زندگی احمد صابر منسی، فرمانده گردان ۱۰۳ را روایت می‌کرد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، یکی از سریال‌هایی است که قرار است فصل دومش برای رمضان ۲۰۲۱ تولید شود.

این فرمانده سه سال قبل در شهر رفح در نوار غزه به شهادت رسید. باهر دویدار نویسنده و امیر کراره، دینا فواد و ساره عادل بازیگران این سریال هستند.

سریال «ضد حمله» دومین پروژه رمضانی مصر است که ویروس کرونا تصویربرداری آن را متوقف کرد. نویسنده این سریال هم باهر دویدار است. این سریال بر اساس مستندات و اطلاعات نظامی ساخته می‌شود و برخورد فرماندهان و افسران نظامی این کشور با گروه‌های تروریستی که قصد خرابکاری در مصر را دارند، موضوع اصلی سریال خواهد بود.

سومین سریال رمضانی مصر برای سال ۲۰۲۱ سریال «قاهره کابل» است. تصویربرداری این سریال قرار بود در ایتالیا انجام شود که آن‌هم به دلیل توقف پروژه‌های فرهنگی هنری در این کشور متوقف شد. عبدالرحیم کمال نویسندگی این سریال را بر عهده دارد.

انتهای پیام

برچسب ها: سریال‌های مصر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار