کد خبر: ۱۱۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر:
سرهنگ «ایرج سلیمانی» گفت: امام خمینی (ره) بیداری اسلامی را در سرتاسر دنیا طنین‌انداز کرد، و با همراهی مردم طاغوت را از بین برد.

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «ایرج سلیمانی» فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر امروز (چهارشنبه) به مناسبت بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد اظهار داشت: امام خمینی (ره) بیداری اسلامی را در سرتاسر دنیا طنین‌انداز کرد، و با همراهی مردم طاغوت را از بین برد.

وی با بیان اینکه ظلم ستیزی و استکبارستیزی از نشانه‌های بارز حضرت امام خمینی (ره) بود، گفت: سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بهترین فرصت جهت بازخوانی انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های آن حضرت برای آشنایی نسل جوان امروزی است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و تبیین ابعاد شخصیتی معمار بزرگ انقلاب حضرت امام(ره) را یک وظیفه همگانی برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر با بیان اینکه امام خمینی (ره) خود را در محضر خداوند متعال کوچک می کرد، تصریح کرد: امام خمینی(ره) در گام اول با نفس خود مبارزه کرد.

سلیمانی افزود: کسی که بر دشمن درونی غلبه کند، می تواند بر دشمنان بیرونی هم غلبه داشته باشد و امام راحل هم چنین بودند.

وی خاطرنشان کرد: اخلاق و سلوک حضرت امام خمینی (ره) در بعد فردی و خودسازی که از آن به تزکیه نفس یاد می کنند بیانگر عمق نگاه ایشان به بعد درونی انقلاب است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار