کد خبر: ۱۱۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای ادامه تحریم‌های ظالمانه آمریکا در حق سوریه را که آخرین آن‌ها اجرای «قانون سزار» است، به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه‌ای ادامه تحریم‌های ظالمانه آمریکا در حق سوریه را که آخرین آن‌ها اجرای قانون سزار است، به شدت محکوم کرد.

وزارت امور خارجه سوریه در این بیانیه یادآور شد، قانون سزار بر اساس ادعا‌های بی اساس دشمنان سوریه تدوین شده، دشمنانی که کثیف‌ترین ابزار‌ها را از تروریسم تا محاصره اقتصادی و سیاه‌نمایی رسانه‌ای علیه دولت سوریه به کار گرفتند.

وزارت خارجه سوریه ادامه تحریم‌های ظلمانه آمریکا علیه سوریه را مخالف ساده‌ترین اصول حقوق بین المللی دانست.

در این بیانیه آمده است، تحریم‌های آمریکا در درجه اول به زندگی مردم ضربه می‌رساند و آن‌ها را بیش از پیش در فشار و مضیقه قرار می‌دهد.

وزارت امور خارجه سوریه می‌گوید، آمریکایی‌ها در میدان نبرد شکست خورده و مزدوران آن‌ها یعنی گروه‌های تروریستی مسلح هم نتواتستند در برابر مقاومت مردم سوریه کاری را پیش ببرند. در زمینه اقتصادی هم روند ادامه خواهد داشت و مردم استقامت خواهند کرد.

وزارت امور خارجه در پایان از جامعه جهانی خواست تا تحریم‌های غیرقانونی آمریکا را زیرپا بگذارند و از ادامه رفتار قانون‌شکنانه آمریکا جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: