کد خبر: ۱۱۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
دبیر دومین جشنواره عکس «از چشم دختران بیینیم» گفت: تا کنون استقبال خیلی خوبی از سراسر کشور از این جشنواره شده و آثار متفاوتی به دبیرخانه ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، دومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» در حالی می‌خواهد رویدادی شاد و با نشاط را رقم بزند که در نخستین روزهای فراخوان و دعوت بانوان به این جشنواره آثار زیادی از شهرهای همدان، کرج، بم، کرمان، رفسنجان و دیگر شهرهای ایران آثاری به دبیرخانه ارسال شده است.

امسال موضوع کرونا و قرنطینگی بخش ویژه جشنواره است و همزمان با زادروز میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (س) جشنواره برگزار می‌شود.

بهناز شریفی دبیر دومین جشنواره عکس از چشم دختران ببینیم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: مهلت ارسال آثار دختران و بانوان برای این جشنواره تا 25 خردادماه است.

وی عنوان داشت: داوری آثار توسط عکسان به‌نام و اساتید این رشته در روزهای 30 و 31 خردادماه انجام خواهد شد و نتایج نهایی سوم تیرماه اعلام می‌شود.

شریفی تصریح کرد: فرهنگسرای رسانه شهرداری به‌عنوان دبیرخانه دائمی جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» فعال است و در آغازین روزهای شروع به‌کار دبیرخانه جشنواره دوم، آثار متفاوتی از سراسر ایران به دست ما رسیده است که امیدواریم این جریان در روزهای آتی پرشورتر باشد.

وی متذکر شد: آثار منتخب به‌صورت مجازی در صفحه اختصاصی فرهنگسرای رسانه به نشانی @rafsanjanmedia به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/80016/ب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار