کد خبر: ۱۱۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
یحیی گل‌محمدی امیدوار است که این بار بتواند پرسپولیس را به جام قهرمانی برساند.

به گزارش خبرورزشی، سکان هدایت تیمی که با گابریل کالدرون به صدر جدول و قهرمانی نیم فصل رسید، در دست یحیی گل‌محمدی است و ماموریت قهرمانی به این مربی ایرانی داده شده است. کاپیتان سابق پرسپولیس که در دوره بازیکنی موفق به قهرمانی در لیگ برتر با پرسپولیس نشد، حالا با چالش های جدی مواجه شده و باوجود اختلاف ۱۰ امتیازی، کار آسانی برای قهرمانی ندارد.

وی 7 سال پیش پرسپولیسِ بحران زده مانوئل ژوزه را متحول کرد و به فینال جام حذفی نیز رساند و در شرایطی که همه منتظر یک قهرمانی دلچسب بودند، شاگردان یحیی قافیه را به سپاهان واگذار کردند تا گل محمدی مجبور به جدایی شود. تیم او در بازی فینال دو بار هم پیش افتاد و در مقابل طرفداران خودی شانس زیادی برای قهرمانی داشت اما حتی حضور بازیکنان باتجربه نیز به کسب عنوان قهرمانی کمکی نکردند.

اکنون این مربی باتجربه باید از آن روزهای تلخ درس بگیرد و اجازه ندهد قهرمانی از دستش برود که اگر این اتفاق رخ دهد، ممکن است دوباره به در خروجی باشگاه هدایت شود. نکته مهم این است که گل‌محمدی در این هفت سال اتفاقات زیادی را گذرانده و طرفداران پرسپولیس نیز به همین نکته امیدوارند.

یحیی در تمرینات اخیر تلاش کرده تا تیمش را آماده کند و به همان فرم قبل از کرونا برساند. او همچنین در صحبت هایی که داشته، سعی کرده تا مانع از ایجاد غرور در بازیکنان پرسپولیس شود اما نکته کلیدی فارغ از تمرینات و صحبت ها، سه دیدار اولی است که مقابل تیم های انتهای جدولی خواهد بود و اگر پرسپولیس در آن ها نتیجه بگیرد، یحیی هم از کابوس بزرگ دور خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار