کد خبر: ۱۱۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
مدیر عامل هلال احمر استان سمنان:
سمنان- مدیر عامل هلال احمر استان سمنان از وقوع دو مورد سقوط از ارتفاع در شاهرود خبر داد و گفت: خوشبختانه حوادث طی روز اخیر در استان فوتی در برنداشته است.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ساعت ۷:۲۰ بامداد پنج‌شنبه سقوط از ارتفاع در محور شاهرود -دامغان فرعی روستای دهملا (کوه‌های بیدک) به هلال احمر گزارش شد، ابراز داشت: در این حادثه شش نفر از امدادرسانان پایگاه هلال احمر جنگل ابر به محل حادثه اعزام و عملیات ساعت ۱۱:۳۵ با انتقال مصدوم خاتمه یافت.

وی افزود: ساعت ۱۰ بامداد نیز سقوط از ارتفاع یک نفر واقع در آبشار آلوچال جنگل ابر شاهرود به پایگاه هلال احمر خرقانی گزارش شد که با حضور به موقع سه نفر از امدادرسانان عملیات با امدادرسانی به فرد حادثه‌دیده ساعت ۱۴:۴۵ خاتمه یافت.

مدیر عامل هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه در تعطیلات عید فطر امسال نیز یک مورد سقوط از ارتفاع و امدادرسانی شکستگی مچ پا در همین محدوده آبشار آلوچال جنگل ابر انجام شد، ابراز داشت: از طبیعت گردان‌ها و طبیعت دوستان تقاضا می‌شود حتماً در سفرهای خود از کفش و کوله مناسب استفاده کنند و حتماً قبل از سفر افرادی که قادر به صعود از ارتفاعات نیستند توجیه شوند.

محمد خانی در ادامه تصریح کرد: مهم‌ترین حوادث جاده‌ای نیز تصادف پراید و سمند روز چهارشنبه در ساعت ۰۹:۳۲ کیلومتر هفت محور فولاد محله به کیاسر بود که این حادثه هفت مصدوم برجای گذاشت که عملیات ساعت ۱۴:۱۰ با انتقال دو مصدوم توسط هلال احمر و پنج نفر توسط اورژانس پایان یافت.

وی افزود: با توجه به پایان تعطیلات از هموطنان تقاضا می‌شود سفر خود را به ساعات آخر روز جمعه موکول نکنند و در صورت داشتن احساس خستگی و خواب‌آلودگی حتماً از ادامه مسیر صرف نظر و استراحت کنند تا عجله و شتاب دررسیدن به مقصد حادثه تلخ و جبران ناپذیر برای خود و دیگران به دنبال نداشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار