کد خبر: ۱۱۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
ایسنا/مرکزی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه گفت: حریق گسترده در مراتع روستای نیوشت از توابع بخش مرکزی ساوه مهار شد.

محمدرضا برزگر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد:  عصر روز گذشته بخشی از مراتع این روستا و منطقه کوهپایه ساوه دچار حریق شد که با تلاش اهالی روستا، نیروهای آتش نشانی و منابع طبیعی ساوه به طور کامل مهار و اطفاء شد.

وی با بیان اینکه میزان دقیق خسارت‌ این آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست، اضافه کرد: بررسی لازم در مورد میزان خسارت‌ در این منطقه و همچنین دلیل بروز آتش‌سوزی انجام می‌شود.

دهیار روستای نیوشت نیز گفت: با تلاش افزون بر ۶۰ نفر از اهالی روستا به همراه اکیپ منابع طبیعی و آتش نشانی، آتش سوزی کوه های روستای نیوشت مهار شد.

صادق کاظمی فرد که علت وقوع حریق را روشن کردن آتش توسط یکی از چوپانان منطقه بیان کرد، افزود: پیش بینی می شود حدود ۱۰ هکتار از بهترین نقاط منابع طبیعی این منطقه در آتش سوخته باشد.

وی بیان کرد: در صورت مهار نشدن این حریق گسترده خطر سرایت آن به بخشی از باغات و مزارع و همچنین مراتع شهرستان زرندیه وجود داشت که خوشبختانه از بروز فاجعه گسترده تر جلوگیری بعمل آمد.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار