کد خبر: ۱۱۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از برخود پلیس با تولیدکنندگان و فروشندگان مانتوهای شیشه‌ای و جلو باز در فضای مجازی و حقیقی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر مرادی بیان داشت: با نزدیک شدن به فصل گرما شاهد تغییر پوشش تعدادی از بانوان و استفاده از مانتوهای جلو باز و شیشه‌ای هستیم که  این نوع رفتارها همواره اعتراضات مردمی را به همراه دارد.
مرادی ادامه داد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پاسخگویی به مطالبات مردمی جلساتی را با اتحادیه پوشاک و اصناف برگزار کرد که در خصوص عدم تولید و عرضه مانتوهای جلو باز تمهیداتی اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه اتحادیه پوشاک با نصب بنر در پاساژها و مجتمع‌های مخصوص فروش و عرضه پوشاک نسبت به عدم تولید و عرضه این نوع پوشاک‌ها اطلاع‌رسانی کرده است، تصریح کرد: در صورت تخلف از سوی متصدیان، واحد صنفی  با دستور قضائی  توسط پلیس پلمب خواهد شد.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت درخصوص چگونگی نظارت بر فروش مانتوهای شیشه‌ای و جلو باز در مزون‌ها و شبکه‌های مجازی، اظهارداشت: پلیس با رصد  لحظه‌ای فضای مجازی کلیه این افراد را شناسایی خواهد کرد؛ در حال حاضر نیز تعدادی از تولیدی‌ها و مزون‌هایی که در این فضا این نوع مانتوها را تبلیغ می‌کنند  شناسایی شده‌اند که با هماهنگی‌های قضائی، برخود قانونی با این صنوف صورت خواهد گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار