کد خبر: ۱۱۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
اگر قصد اسباب کشی دارید، حتماً یکی از مهمترین دغدغه‌های شما انتخاب اتوباری است که بهترین خدمات را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیارتان قرار دهد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر تا به حال تجربه اسباب کشی داشته‌اید می‌دانید پیدا کردن یک اتوبار با سرویس خوب آسان نیست. از بهانه آوردن راننده بر سر قیمت گرفته تا مشکل وقت شناسی، انعام اجباری برای کارگران، نبود یک قیمت هوشمند، مناسب و چندین دلیل دیگر از مهمترین مشکلات آن است. در این مطلب راهکاری مطمئن برای سرویس اسباب کشی و باربری معرفی خواهد شد.

نوبار پیشرو در تحول صنعت اسباب کشی

نوبار، اسباب‌کشی آنلاین از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و قصد دارد تا حوزه فعالیت خود را گسترده‌تر کند. تلفیقی از حل مشکلات کنونی صنعت اسباب کشی به علاوه راهکارهایی جذاب از اهدافی است که نوبار سعی در خلق کردن آنها دارد. برهمین اساس مشتریان نوبار می‌توانند به سه شیوه تلفنی، اپلیکیشن و وبسایت سفارشات باربری خود را ثبت کنند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های نوبار پرداخته می‌شود.

امکان رزرو اسباب کشی برای ساعت و روز مشخص

یکی از امکانات نوبار امکان رزرو سفارش اسباب کشی است. کسانی که قصد اسباب کشی دارند به دلیل مشغله‌های فراوان دغدغه‌های بسیاری دارند و در این میان درگیر شدن با اتوبار آن را آزاردهنده‌تر می‌کند. شما با نوبار می‌توانید برای هر زمانی که بخواهید اسباب کشی خود را انجام دهید.

سروقت نبودن، خط قرمز نوبار

اگر راننده‌ای بدون هماهنگی با مشتری یا واحد عملیات دیرتر از زمان مقرر به مقصد برسد موظف به پرداخت خسارت است و این مسئله باعث شده رانندگان همیشه سروقت حاضر شوند. همچنین هنگامی که راننده درخواست مشتری را قبول می‌کند، اطلاعات او جهت هماهنگی به مشتری ارسال می‌شود.

خدمات اسباب کشی بدون انعام اجباری و با قیمت ثابت

یکی دیگر از خط قرمزهای اتوبار آنلاین نوبار طلب انعام اجباری از مشتری است. همچنین بهانه آوردن راننده بر سر قیمت و اضافه شدن اقلام به فاکتور با قیمت گذاری هوشمند حل شده است.

ناظر کنترل کیفیت و پشتیبانی ۲۴ ساعته نوبار

ناظر و پشتیبانی دو راهکاری است که نوبار برای ارائه بهتر خدمات در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. ناظر کنترل کیفیت به درخواست شما در محل حاضر شده و بر کار کارگران و راننده نظارت می‌کند، همچنین تیم پشتیبانی همواره آماده راهنمایی و حل مشکلات احتمالی است.

کارگر بسته بندی، چیدمان و فنی

این سه نوع کارگر از خدمات جدیدی است که نوبار به صنعت اسباب کشی معرفی کرده است. کارگر فنی وظیفه باز و بسته کردن لوستر، شیرآلات، گاز و … را برعهده دارد. کارگر بسته بندی در بستن وسایل به مشتری کمک می‌کند و کارگر چیدمان وظیفه دارد به محض اسباب کشی در مقصد وسایل را بچینید.

امتیاز دهی به رانندگان

امتیاز دهی به رانندگان باعث کاهش و افزایش تعداد سفارشات بعدی به آنها شده و همین مسئله باعث می‌شود راننده بهترین عملکرد را داشته و مراقب رفتار کارگران تحت نظر خود باشد.

امکان استفاده از اپلیکیشن

اگر استفاده از اپلیکیشن برای شما ساده‌تر از وبسایت باشد، می‌توانید با جست‌وجو کردن در بازار یا گوگل پلی به راحتی اپلیکیشن را روی گوشی نصب کرده و از آن استفاده کنید.

داشتن نمادهای اعتماد و اسباب کشی مطمئن

نوبار یک شرکت ثبت شده با نمادهای قانونی اینترنتی مربوطه و درگاه‌های پرداخت امن است که می‌توان به راحتی سفارشات خود را ثبت کرد. همچنین همه رانندگان و کارگران تجربه طولانی مدت همکاری با نوبار را دارند و مدارک شناسایی و ضمانتی آنها در نوبار موجود است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار