کد خبر: ۱۱۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
رئیس شورای روستای بندر رستمی گفت: در حال حاضر مردم روستای بندر رستمی برای مصارف روزانه همچون شستن صورت و گرفتن وضو مجبورند از آب کولر استفاده کنند که مایه تأسف است.

سیده نفیسه ابطحی در گفتگو با خبرنگار فارس در تنگستان در خصوص معضل کم‌آبی روستاهای نوار ساحلی دلوار اظهار داشت: روستاهای بخش دلوار سال‌هاست با معضل بی‌آبی دست‌وپنجه نرم می‌کنند که بخشی از این بی‌آبی مربوط به باغ ویلاهاست.

رئیس شورای روستای بندر رستمی بابیان اینکه روزانه 36 روستای نوار ساحلی دلوار فقط با یک تانکر آب‌رسانی می‌شود، گفت: علی‌رغم پیگیری برای رفع این مشکل، اما به گفته مسؤولان اداره آب روستایی، بودجه برای تأمین اعتبار آب‌رسانی به روستاها نیست.

وی بابیان اینکه فقط در فصل زمستان مشکل آب کمتر است، تصریح کرد: در حال حاضر مردم روستای بندر رستمی برای مصارف روزانه همچون شستن صورت و گرفتن وضو مجبورند از آب کولر استفاده کنند که مایه تأسف است.

ابطحی با اشاره به راه‌های برون‌رفت از بی‌آبی اظهار داشت: دولت به وعده خود که آب‌شیرین‌کن هست، جامه عمل بپوشاند یا اینکه از طریق خط کوثر به روستاهای نوار ساحلی دلوار آب‌رسانی شود. از طرفی باید با انشعابات غیرمجاز باغ ویلاها برخورد جدی شود.

رئیس شورای روستای بندر رستمی دلوار گفت: در جلسه روز گذشته مسؤولان تنگستان ازجمله فرماندار و نماینده مردم تنگستان در مجلس وعده جل مشکل در مدت یک هفته را دادند اما در غیر این صورت برای حل مشکل تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار