کد خبر: ۱۱۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
مهدی مبینی تاکید کرد: آمادگی دارم هر گونه همکاری را انجام دهم تا سه هفته آینده که بنا به گفته حسین رسولی و پدرش، این ورزشکار پیگیر امور ازدواج هستند، با اولین پرواز چارتر برگردند .

به گزارش ایلنا، مهدی مبینی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص اردوی آمادگی حسین رسولی و بهنام شیری دو پتابگر دیسک کشورمان در بلاروس اظهار داشت: این دو ورزشکار در دوره مدیریت قبل به بلاروس اعزام شدند تا زیر نظر یک مربی اهل این کشور تمرینات خود را تا ٢٣ فروردین ماه که پایان تفاهم نامه آنها با سرپرست قبلی فدراسیون بوده است، ادامه دهند.

مهدی مبینی توضیح داد: آنچه مسلم است در این مدت هر نوع همکاری که نیاز بود از طرف فدراسیون صورت گرفت تا جاییکه در هفتم فروردین ماه مبلغ ٤ هزار و ١٥٠ یورو و در مرحله بعد در اردیبهشت ماه نیز ٤ هزار یورو به آنها پرداخت کردیم و حتی در نامه ای به فدراسیون بلاروس خواستار حضور این دو ورزشکار در مسابقه کسب سهمیه آن کشور شدیم که مورد موافقت قرار نگرفت و مسابقات نیز بدلیل شیوع کرونا لغو شد.

سرپرست فدراسیون دو ومیدانی با اشاره به پایان تفاهم نامه برای اردوی آمادگی این دو ورزشکار که ٢٣ فروردین ماه بوده است، تصریح کرد: بعد از این زمان، چهار بار برای بلیط برگشت به تهران اقدام کردیم که متاسفانه بدلیل شیوع کرونا و عدم پروازها، بازگشت این ورزشکاران ممکن نشد اما با اینحال به آنها تاکید کردم که بدلیل اولویت سلامتی، با مربی خود ادامه ندهند و از طرفی سفارت ایران نیز نهایت همکاری را برای تغذیه آنها بعد از پایان تفاهم نامه به عمل آورد.

مهدی مبینی با بیان اینکه زمان بازگشت این دو ورزشکار از مینسک بلاروس به تهران یک شنبه یازدهم خردادماه بوده است، توضیح داد: این تاریخ از یک هفته قبل به آنها اعلام شده بود اما صبح روز پرواز مطلع شدم که حسین رسولی به دلیل مشکلات شخصی امکان بازگشت ندارد و بلافاصله پیگیری کردم، پدر این ورزشکار گفت که فرزندش پیگیر ازدواج در بلاروس است و آنها در جریان کامل قرار دارند و تا سه هفته آینده باز می‌گردد.

سرپرست فدراسیون گفت: در این مدت به عنوان مسئول فدراسیون نهایت همکاری و حمایت مادی و معنوی را از ورزشکاران در اردوی بلاروس داشتم و از همکاری های وزارت أمور خارجه، سفارت ایران در بلاروس و وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم. آمادگی دارم هر گونه همکاری را انجام دهم تا سه هفته آینده که بنا به گفته حسین رسولی و پدرش پیگیر امور ازدواج هستند، با اولین پرواز چارتر برگردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار