کد خبر: ۱۱۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد علی قاضی دزفولی» در پیامی درگذشت سید «حبیب آذرنگ»، هنرمند انقلابی این شهرستان را تسلیت گفت.

امام جمعه دزفول درگذشت هنرمند انقلابی و متعهد دفاع مقدس را تسلیت گفت

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد علی قاضی دزفولی» امام جمعه دزفول امروز در پیامی درگذشت سید «حبیب آذرنگ»، هنرمند انقلابی این شهرستان را تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:
 
خبر دردناک و تاسف بار درگذشت یار صدیق و همراز وفادار شهیدان، هنرمند انقلابی و ارزشی، سید «حبیب آذرنگ» جانم را پر از غم و اندوه کرد. 
 
این هنرمند صاحب سبک، تمام عمر با برکت خویش را صرف تصویرگری زیباترین سوژه‌های زمین و آسمان، شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم کرد. او انسانی مسلمان و هنرمندی ولایی بود که بدون ادعا و بی هیچ چشم داشتی از نوجوانی تا آخرین لحظه عمر با برکت خویش را با بهره گیری از هنر‌های ارزشمند خطاطی و نقاشی در راه امام و رهبری و انقلاب و شهیدان گذراند و هرگز در این راه خسته نشد.

اینجانب ضمن تسلیت درگذشت این هنرمند انقلابی و متعهد، خرسندم آثار ارزشمند استاد سید«حبیب آذرنگ» نه تنها در دزفول بلکه در تمام کشور و حتی بر دیوار‌های سوریه و لبنان روایت گر مقاومت گردید و ماندگار شد.

استاد سید «حبیب آذرنگ» امروز به علت عارضه قلبی در شهرستان دزفول دارفانی را وداع گفت. وی بیش از سه هزار تصویر در موضوعات شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم خلق کرده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار