کد خبر: ۱۱۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه اشتغالزایی نیازمند تعامل بین‌بخشی و حضور پررنگ مردم است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از زرین‌دشت، نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان که با حضور معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و برخی دیگر از مدیران کل استان فارس برگزار شد اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت وجود دارد باید با همکاری‌ بین بخشی این ظرفیت‌ها را بالفعل کرد.

محمدجواد عسکری افزود: تصمیم داریم در خانه ملت و در مجلس یازدهم فضایی را فراهم آوریم که نیازمندی‌های مردم هر دو شهرستان در بخشهای مختلف برطرف شود.
 نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم حرکت به‌سوی حل مشکلات اشتغال و معیشت مردم ادامه داد: باید دستگاه‌های متولی پای‌کار بوده و مردم نیز در این حوزه جلودار باشند تا زمینه اشتغالزایی در شهرستان فراهم شود.
عسکری در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات جهادی و مؤمنانه مردم در ایام شیوع ویروس کرونا بیان کرد: ویروس کرونا یک‌بار دیگر تداعی‌گر سال‌های دفاع مقدس و همت جانانه مردم در سنگر جبهه‌های حق علیه باطل بود.
 وی با اشاره به برخورد قاطع نمایندگان مجلس با کم‌کاری مدیران اجرایی خاطرنشان کرد: با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته‌ایم و تعارف نداریم زیرا معتقدیم مدیران ناکارآمد به درد خدمت به مردم نمی‌خورند.
نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت تصریح کرد: هر مدیر کارآمدی که در راستای حل مشکلات مردم قدمهای موثر بردارد مورد تایید است اما مدیری که به دنبال روزمرگی باشد، ماندگار نیست.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار