کد خبر: ۱۱۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
ستاره تیم شاهین بوشهر در حاشیه تمرین این تیم در شهریار در جمع خبرنگاران حضور یافت .

به گزارش ایلنا، اسماعیل شریفات ستاره تیم شاهین بوشهر در حاشیه تمرین این تیم در شهریار در جمع خبرنگاران حضور یافت و در ابتد گفت: ما شرایط بدنسازی را در بوشهر داشتیم که هوا وحشتناک گرم بود، صبح و عصر تمرین می‌کردیم و فشار خیلی زیادی به ما وارد می‌شدیم و شاید اگر تا الان هم آنجا تمرین داشتیم، نفری ۶-۷ کیلو لاغر می‌شدیم، هرچند الان هم کم کردیم. شرایط تیم خیلی خوب است و باید این روند را ادامه دهیم اما خیلی حیف شد که این ویروس آمد و ای‌کاش بازی ها آن موقع ادامه پیدا می‌کرد و ما بازی ها را مثل نیم فصل دوم ادامه می‌دادیم. اما قسمت و حکمتی بوده و امیدوارم شرایط طوری باشد که تیم شاهین در لیگ بماند، چون حیف است و اگر به لیگ یک بروند کارشان برای بازگشت خیلی سخت می‌شود.

وی افزود: در نیم فصل دوم تلاش کردند که در لیگ بمانند و مسئولین هم باید بیشتر تلاش کنند و بتوانیم هرطوری که شده با کمک مدیریت و مسئولان استانی و آقای میشو این تیم را نگه داریم.

شریفات درباره وضعیت خودش عنوان کرد: به نظرم شاهین جزو بهترین انتخاب های زندگی‌ام بوده، من در دوره کرونا هم فقط یک ماه اول قرنطینه را رعایت کردم و بعد از آن تمرین را دنبال میکردم و بدنم هم شرایط خوبی دارد و با بازگشت به تمرینات گروهی بهتر هم شده و آمادگی صددرصد را دارم و امیدوارم همانطور که خدا در نیم فصل اول به من نگاه کرد، دوباره همانطور باشد تا ۷-۸ گل تا پایان فصل بزنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار