کد خبر: ۱۱۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
فرمانده انتظامی بناب از شناسایی و دستگیری چهار سارق حرفه ای خبر داد و گفت: اموال مسروقه از این متهمان کشف و به مالباختگان تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سهراب شفقی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع سرقت قطعات داخل خودرو و سرقت از خانه باغ ها، مأموران پلیس آگاهی و عوامل انتظامی شهرستان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی مکان سرقت های صورت گرفته و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند 4 نفر سارق حرفه ای را شناسایی و طی هماهنگی با مقامات قضایی در یک عملیات غافلگیرانه همه آنها را دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد؛ بیان کرد: این متهمان در بازجویی های به عمل آمده به یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو و 10 فقره سرقت از خانه باغ  اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

 

کشف 18 کیلوگرم مواد مخدر از اتوبوس مسافربری در بناب 

 فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف 17 کیلو و 950 گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

 سهراب شفقی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کند، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران کلانتری 11 شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بناب تصریح کرد: مأموران در تحقیقات اولیه متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه موقع پیاده شدن از یک دستگاه اتوبوس مسافربری دستگیر و در بازرسی از ساک دستی متهم مقدار 17 کیلو و 950گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

شفقی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

دستگیری سارق حرفه ای احشام با 10 فقره سرقت در بناب

 فرمانده انتظامی شهرستان بناب در بخش دیگری از این گفت وگو از دستگیری سارق حرفه‌ای احشام با کشف 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

شفقی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام از روستاهای شهرستان بناب دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار مأموران پلیس آگاهی قرارگرفت.

این مقام انتظامی اظهار کرد: مأموران در تحقیقات اولیه یک نفر سارق احشام با هویت معلوم را که دارای سابقه سرقت در استان و شهرستان های همجوار بوده و تحت تعقیب قرار داشته است، شناسایی و با اقدامات به موقع، سریع و هوشمندانه وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که در بازجویی های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به 10 فقره سرقت احشام از این شهرستان و شهرستان دیگر اعتراف کرد.

شفقی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد، به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/60004

 

 

 

 



 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار