کد خبر: ۱۱۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
مدافع شاهین شهرداری بوشهر عقیده دارد این تیم آماده شروع رقابت‌های لیگ برتر است.

به گزارش ایلنا، مرتضی غلامعلی‌تبار در حاشیه اردوی شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: شرایط خیلی خوبی در تیم ما حاکم است. از زمانی که سازمان لیگ برنامه‌های بازی‌ها و تمرینات را به ما اعلام کرد، از اول خرداد به مدت ۸ روز در دو نوبت در بوشهر تمرینات‌مان را شروع کردیم و آماده‌سازی خوبی داشتیم. چهار، پنج روز است در اردو هستیم و شرایط خیلی خوبی داریم. با برنامه پیش می‌رویم و شرایط مطلوبی در تیم ما حاکم است.

او ادامه داد: کادر فنی ما پیگیر تمرینات انفرادی بازیکنان بود ولی نمی‌توانستیم به صورت متمرکز کار کنیم، اما بازیکنان حرفه‌ای هستند و باید شرایط بدنی خود را در حد مطلوبی نگه می‌داشتند تا در زمان بازی‌ها به مشکل نخورند.

مدافع شاهین شهرداری بوشهر درباره آخرین وضعیت حضور میشو در تمرینات این تیم ابراز کرد: تمام تمرینات ما با دستور میشو و زیر نظر آقای کریمیان انجام می‌شود. فکر می‌کنم کادر فنی تیم روزانه سه، چهار با میشو در ارتباط هستند و امیدوار هستم هرچه زودتر به جمع ما برگردند.

غلامعلی‌تبار تصریح کرد: شرایطی که حاکم شده، حتی ما بازیکنان هم از نظر روحی وضعیت مطلوبی نداریم و با استرس کار می‌کنیم. امیدوار هستم آقای میشو برگردد و با حضور ایشان تمریناتمان را ادامه دهیم.

او یادآور شد: شک ندارم که شاهین در لیگ برتر می‌ماند. در پنج هفته نیم‌فصل دوم، بهترین امتیازات را جمع کردیم و در این ۵ مسابقه از نظر امتیازی پس از پرسپولیس قرار می‌گیریم. ۱۰ امتیاز به دست آوردیم و شرایط خیلی خوبی داریم.

بازیکن شاهین شهرداری بوشهر درباره ادامه یا لغو بازی‌های لیگ برتر عنوان کرد: شرایط بسیار سختی است. اسم باشگاه‌های ایران حرفه‌ای است ولی اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، شرایط خوبی نمی‌بینیم. امیدوار هستم برنامه فدراسیون و سازمان لیگ اجرا شود و ما نیز تابع تصمیمات آنها هستیم. ان‌شاءالله شرایط به خوبی پیش برود و بازی‌ها هم برگزار شود تا حق تیمی تضییع نشود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار