کد خبر: ۱۱۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی بازیکن تیمش را بخاطر پست های جنجالی همسرش اخراج کرد

تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی بازیکن تیمش را بخاطر پست های جنجالی همسرش اخراج کرد

 جدایی بازیکن فوتبال از تیم لس‌آنجلس گلکسی

تیم فوتبال "لس‌آنجلس گلکسی" یکی از بازیکنان صربستانی خود را به دلیل اظهارات نژادپرستانه همسرش از مجموعه خود جدا کرد.

دلیل جدایی "الکساندر کاتای" بازیکن صرب تیم لس‌آنجلس گلکسی انتشار یک سری پست "نژادپرستانه و خشونت‌آمیز" از سوی همسرش در رسانه‌های اجتماعی است.

"تی کاتای" همسر بازیکن تیم فوتبال گلسکی در صفحه اینستاگرامی خود با اشاره به جنبش "موضوع زندگی سیاهان" از آنها به عنوان "گله نفرت‌انگیز" یاد کرده و براساس گزارش برخی از رسانه‌ها، خواستار اعمال خشونت علیه آنها شد.


طرفداران جنبش موضوع زندگی سیاهان این روزها خواستار اجرای عدالت برای مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی به نام "جورج فلوید" هستند که در  2 هفته گذشته توسط پلیس آمریکا کشته شد. از آن روز تا کنون تظاهرات و اعتراض‌های زیادی در شهرهای آمریکا و بسیاری از کشورهای جهان برگزار شده و معترضان خواهان اجرای عدالت نژادی و اصلاح رفتار پلیس آمریکا با سیاهان هستند.

باشگاه لس‌آنجلس گلکسی در روز جمعه و در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که با "کاتای" هافبک تیمش "برای جدایی وی" به توافق مشترک رسیده‌اند. این باشگاه همچنین پست‌های اینستاگرامی همسر بازیکن صربش را به "شدت محکوم" کرد.

باشگاه اعلام کرد: باشگاه لس‌آنجلس گلکسی در اعتراضات علیه نژادپرستی، نابرابری اجتماعی و مبارزه با خشونت و تعصب در کنار جوامع رنگین پوست به ویژه سیاهان ایستاده است.

 کاتای 29 ساله که قبلا برای تیم "شیکاگو فایر" بازی می‌کرد، قرارداد خود را در ماه دسامبر گذشته با گلکسی امضا کرد. او به دلیل پست‌های اینستاگرامی همسرش عذرخواهی کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: asriran.com


برچسب ها: جنجال های ورزشی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار