کد خبر: ۱۱۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ضمن درخواست از نیروی انتظامی جهت برخورد جدی با عوامل آتش‌سوزی‌های اخیر در بوستان‌های تهران گفت: رسانه ملی باید آموزش‌های لازم را جهت حفاظت از پارک‌ها به مردم ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران درباره وقوع آتش‌سوزی‌های اخیر در پارک‌ها و بوستان‌های پایتخت اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل گرما و گسترش آتش‌سوزی‌های پراکنده در تهران ضروری است که شهرداری اقدامات حفاظتی لازم را انجام داده و به بررسی و شناسایی عوامل آتش‌سوزی بپردازد.

وی افزود: همچنین سازمان بوستان‌ها با کمک سازمان ارتباطات شهرداری از طریق نصب بنر در اطراف پاک‌ها و تولید تیزر در فضای مجازی باید به شهروندان آموزش‌های لازم را  جهت جلوگیری از وقوع حریق ارائه دهند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه صدا و سیما در آموزش شهروندان در حفاظت از پارک‌ها و فضای سبز ضعیف عمل کرده است، گفت: با توجه به گسترش آتش‌سوزی‌ها انتظار می‌رود رسانه ملی با تولید محصولات و کلیپ‌های آموزشی به شهروندان آموزش‌های مؤثر پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی را ارائه دهد.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه صدا و سیما به وظایف آموزشی خود عمل نمی‌کند، گفت: از نیروی انتظامی درخواست جدی داریم با همکاری شهرداری تهران با عوامل آتش‌سوزی‌های اخیر برخورد کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار