کد خبر: ۱۱۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
جلسه آنلاین هیئت عامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه با بانوان بانک با حضور دکتر غلامحسین صباغی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه؛ دکتر غلامحسین صباغی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه با تقدیر از ایفای نقش بانوان در بانک و خانواده گفت: بانوان کوثر قلب سازمان می باشند و سازمان بدون قلب قادر به ادامه فعالیت نیست.
صباغی با تاکید بر درخواست های بانوان بر مدار قانون و در حوزه های مختلف رفاهی اظهار داشت: درخواست ها و پیشنهادات ارائه شده به صورت جزء به جزء مورد بررسی و برخی نیز تصویب هیئت عامل را کسب نموده است.
وی رویکرد جذب منابع ارزان قیمت، کاهش مطالبات، ایجاد تعادل در تجهیز و تخصیص منابع، توجه به مشتریان محیط پیرامونی شعب و ارائه خدمات مناسب به مشتریان را از اولویت های جاری بانک دانست.
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه با تاکید بر طراحی و ارائه خدمت مناسب در راستای جذب و تخصیص بهینه منابع اظهار داشت: فرآیند جذب منابع در بانک متناسب با اهداف تعیین شده به صورت منطقی و اقتصادی می بایست صورت پذیرد.
صباغی اظهار داشت: با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری مجمع ادغام، هر چه زودتر می بایست برنامه ها و اهداف از پیش تعیین شده محقق گردد تا بتوانیم در طرح ملی ادغام نقش موثری را ایفا نماییم.
دکتر ریحانه تمیزی فر مشاور مدیرعامل و نماینده مدیریت عامل در امور بانوان ضمن ارائه گزارش از وضعیت بانوان شاغل در بانک و تشریح نقشه راه امور بانوان گفت: با توجه به شرایط و اجرای قوانین در بخش بانوان، خوشبختانه شاهد ایجاد روحیه نشاط و حس همدلی در بین بانوان می باشیم.
خاطر نشان می سازد در حاشیه این جلسه دکتر مهشید رضوی مشاور روان شناسی وامور خانواده مطالبی را در خصوص نقش بانوان ارائه و نمایندگان امور بانوان در استان ها درخواست ها و پیشنهادات خود را در حوزه بانوان در جلسه هیئت عامل مطرح نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: