کد خبر: ۱۱۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی، با تبیین شرایط فعلی بانک و هدف گذاری های آتی، 21 خرداد سالروز تاسیس بانک کشاورزی را تبریک گفت. متن این پیام را در پی ملاحظه می کنید.

مشتريان عزيز و همكاران گرامي بانك كشاورزي، خواهران و برادران
بانك كشاورزي امروز 21 خرداد 1399، هشتاد و هفتمين سال خدمت­رساني و حمايت مؤثر از بخش كشاورزي را آغاز مي­ كند. در طول سال­ هاي فعاليت بانك، سوابق درخشاني از همكاري و همدلي و بسيج امكانات و نيروها براي حمايت از توليد كشاورزي و فعاليت ­هاي وابسته به آن به چشم مي­ خورد. در اين مجال، مايلم به سه ويژگي عمده فعاليت بانك با هدف تقويت مباني كاركرد اين بانك بزرگ اشاره كنم.
نكته اول، سعي بليغ و اهتمام جدي بانك به تحقق رسالت "تأمين مالي كشاورزي" است در تمامي سال­ هاي فعاليت خود، بانك كشاورزي به عنوان منبع اصلي تأمين اعتبارات كشاورزي، نقش بي­ همتاي خود را در عرصه كاملاً رقابتي صنعت بانكداري حفظ كرده است و با استفاده از تخصص و دانش بانكي، جايگاه ويژه ­اي در بين بانك ­هاي بزرگ كشور به دست آورده است. رشد چشمگير منابع سپرده­اي و اثبات قابليت در زمينه تأمين 60 تا 70 درصد اعتبارات پرداختي به بخش كشاورزي از جمله شواهد اين ادعا است. در نتيجه اين تلاش ­ها، بانك تا حدود زيادي از عهده تكاليف خود در زمينه حمايت مالي از بخش كشاورزي برآمده است.
دومين نكته مهم، اهتمام هميشگي بانك به مدرن ­سازي كشاورزي و ايجاد افق ­هاي جديد در اين بخش است. در گذشته ايجاد كشت و صنعت­ ها، دامداري­ ها، مرغداري ­ها و صنايع تبديلي و در سه سال اخير توسعه گلخانه­ ها و اجراي طرح­ هاي پرورش ماهي در دريا و ايجاد پايانه­ هاي صادراتي و سردخانه­ هاي پيشرفته از جمله اقداماتي است كه براي مدرن­ سازي كشاورزي دنبال مي ­شود.
نكته سوم، حركت در مسير استفاده از فناور ي ­هاي نوين و بانكداري ديجيتال است، به ­نحوي كه بانك امروزه در زمره چهار يا پنج بانك بزرگ كشور از نظر صدور كارت­ هاي بانكي و به كارگيري ابزارهاي پذيرش تراكنش ­هاي بانكي قرار دارد.
با اين همه، آنچه كه بيش از همه چيز، مايه مباهات و افتخار كاركنان بانك كشاورزي است همانا حمايت از تلاش كشاورزان شريف و زحمت­كش كشور است كشاورزاني كه با تلاش چشمگير خود مايه دلگرمي و اطمينان ملت بزرگ ايران از بابت تأمين غذا و مايحتاج خود شده ­اند و با توليدات پرثمرخود، بنيان محكمي براي تأمين امنيت غذايي و خوداتكايي كشور در مقابله با فشارهاي ظالمانه دشمنان فراهم آورده است.
با كمال امتنان سالروز تأسيس بانك پرافتخارمان را به همكاران خوبمان در سراسر كشور و مشتريان وفادار و گرامي بانك تبريك و تهنيت عرض مي­ كنم و اميدوارم همه ما با ياري خداوند متعال در سال جهش توليد، در مسير ارائه خدمات بهتر به هموطنان و حمايت بيشتر از جامعه كشاورزي كشور روز به ­روز موفق ­تر باشيم.
پيروز و سربلند باشيد

نام:
ایمیل:
* نظر: