کد خبر: ۱۱۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴

سلامت نیوز: دکتر نمکی در حکم سخنگوی جدید نوشته تاکنون هیچکدام از همکاران به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت منصوب نشده اند،این خود سوالی است که طی روزهای پرمشغله کرونا چرا سخنگوی وزارتخانه معرفی نشد تا دکتر جهانپور که دو نفر از عزیزانش-پدر و دختر عمویش- را از دست داده بود با فراغ بال و وقت بهتری بتواند در کنار خانواده عزادارش باشد.

به گزارش سلامت نیوز،خبر نیوز نوشت: دکتر نمکی وزیر بهداشت سخنگوی این وزارتخانه را منصوب کرد.

دکتر سیما سادات لاری نام سخنگوی جدید وزارت بهداشت است که بر اساس حکم وزیر:« با توجه به سوابق ارزنده اجرائی و حسن سلوک با دستگاه‌های اجرائی مرتبط با حفظ سمت و پست سازمانی، امور سخنگوئی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرکارعالی محول می شود».
اما حکم دکتر نمکی دو نکته جالب دارد.
نکته اول:« از آنجا که هرگونه اظهارنظر سخنگو، دیدگاه رسمی دستگاه و وزیر مربوطه تلقی می‌شود لذا قبل از طرح موارد در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی ضروری است هم آهنگی لازم با اینجانب به عمل آید».
دکتر نمکی از سخنگوی جدید خواسته تا هر اظهار نظری حتی در شبکه های اجتماعی با هماهنگی او انجام شود. این مورد شاید به خاطر اظهار نظر جنجالی مدتی قبل جهانپور درباره اطلاعات غلط چین درباره کرونا بود که سروصدای زیادی به پا کرد آنجا که در توییتر نوشت:« مباحث علمی رو هیچگاه نه میتوان و نه باید با سیاست آمیخت، همه محافل آکادمیک دنیا بر پایه اطلاعات اپیدمیولوژیک و گزارش محققین چین، حداقل آنفلوآنزای تیپ A را از ویروس نوپدید کرونا وخیم تر قلمداد کردند، امروز یافته ها خلاف این را نشان میدهد، به یافته های خودی اطمینان بیشتری داریم».

نکته دوم:« لازم به ذکر است قبلاً هیچکدام از همکاران به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب نشده‌اند و جناب آقای دکتر جهانپور به عنوان رییس محترم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در طول مدیریت بیماری کرونا از طرف روابط عمومی خبررسانی بیماری کرونا را به عهده داشته‌اند که از زحمات صادقانه و برادرانه ایشان قدردانی می‌شود.»
دکتر نمکی در حکم سخنگوی جدید نوشته تاکنون هیچکدام از همکاران به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت منصوب نشده اند،این خود سوالی است که طی روزهای پرمشغله کرونا چرا سخنگوی وزارتخانه معرفی نشد تا دکتر جهانپور که دو نفر از عزیزانش-پدر و دختر عمویش- را از دست داده بود با فراغ بال و وقت بهتری بتواند در کنار خانواده عزادارش باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار