کد خبر: ۱۱۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
رجوع به روش های پزشکی همچون عمل بلفاروپلاستی و لیفت ابرو باعث می شود تا حد زیادی بتوان عارضه هایی همچون پف بالا و زیر چشم و افتادگی ابرو ها را کنترل کرد.

بالا رفتن سن از عوامل اجتناب ناپذیری است که باعث از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست می شود و همچنین چربی های مفید آن از بین می روند . این روند در صورت فرد به مرور زمان باعث ایجاد پف و چین و چروک در اطراف چشم می شود که سن را بالا تر نشان خواهد داد. این تغییرات معمولا در سنین بالای 35 سال رخ می دهد و خانم ها حساسیت بیشتری نسبت به آن نشان خواهند داد.

رجوع به روش های پزشکی همچون عمل بلفاروپلاستی و لیفت ابرو باعث می شود تا حد زیادی بتوان عارضه هایی همچون پف بالا و زیر چشم و افتادگی ابرو ها را کنترل کرد. قبل از اینکه بخواهید تصمیم بگیرید که آیا این روش ها مناسب شما هستند باید درباره این جراحی ها اطلاعات کافی به دست آورید. سپس مراجعه به بهترین جراح پلک و صحبت درباره عوارض و نحوه این عمل ها می تواند به شما در تصمیم گیری کمک نماید. برای آشنایی با تکنیک های جراحی با این مقاله همراه ما باشید.

جراحی بلفاروپلاستی و لیفت ابرو توسط بهترین جراح پلک

عمل بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی که معمولا از آن به عنوان جراحی اصلاح پف پلک بالا یا پایین نیز یاد می شود، عملی برای تغییر شکل پلک ها است که بعد از آن چهره فرد جوان تر می شود و در مواردی که افتادگی و چین و چروک پلک بالا باعث ایجاد مشکلات در حین بینایی می شود، این مشکلات بر طرف می گردد. در پلک پایین معمولا ایجاد پف زیر چشم چهره فرد را خسته تر و سن را بیشتر نشان می دهد که این جراحی به برطرف شدن آن کمک می کند.

جراحی پلک بالا و پایین تحت بی حسی موضعی انجام می شود زیرا بیمار باید در حین جراحی با باز و بسته کردن چشم خود به جراح کمک کند. در جراحی پلک بالا ، جراح با یک برش چند سانتی متری در شیار پلکی، چربی و پوست اضافه را بر می دارد. محل برش و بخیه ها معمولا بین دو الی شش ماه از بین می روند . این مورد با نوع پوشت شما در ارتباط است. وجود کبودی و قرمزی و تورم تا دو هفته بعد از عمل طبیعی است.

در جراجی پلک پایین برای برداشتن چربی برش از داخل چشم زده می شود و هیچ گونه رد بخیه بر روی پوست نمی ماند. در صورت لازم برای برداشتن پوست از زیر مژه های پلک پایین برش زده می شود. در تکنیک های جدید جراحی پلک از جا به جایی چربی استفاده می شود که در این صورت علاوه بر اصلاح گودی های زیر چشم از برداشتن چربی زیاد که باعث گودی چشم بعد از عمل می شد ، نیز جلوگیری می شود.

رعایت مراقبت های بعد از عمل جهت کسب نتایج بهتر بسیار حائز اهمیت است. بنابراین به نکاتی که پزشک برای شما شرح می دهد توجه نمایید. 

لیفت ابرو چیست ؟

وقنی شروع به صحبت با فردی می کنید اولین عضواز صورت که به آن توجه خواهد شد چشم ها و ابرو ها خواهد بود. در صورتی که شما افتادگی ابرو داشته باشید، این مورد می تواند چشم های شما خسته و خواب آلود به نظر خواهید رسید. روش رایج برای جوان سازی ابرو و پیشانی ،  لیفت ابرو است. جابجایی ابرو و پیشانی نه تنها باعث بالا بردن ابرو و تقویت قسمت چشم می شود ، بلکه چهره را جوان تر می کند.

در جراحی لیفت ابرو یک شکاف در قسمت خط رویش مو یا شقیقه ایجاد می شود که تمام تلاش جراح این است برش را در قسمتی قرار دهد که جای زخم کمتری باقی بماند. این جراحی می تواند با یا بدون جراحی افتادگی پلک و بلفاروپلاستی باشد. لیفت ابرو بدون جراحی نیز امکان پذیر است مانند لیفت با نخ یا لیفت با بوتاکس که موقت می باشند و به دلیل عوارضی زیادی که به دنبال دارند ، بسیاری متخصصین جراحی پلاستیک آن را توصیه نمی کنند.

توجه داشته باشید که این روش با بیهوشی کامل انجام می شود. بطور معمول برش بر روی خط مو یعنی خط بین پیشانی و محل شروع رویش موها انجام می شود. در بیشتر موارد، بیماران در ناحیه شکافته شده پوست احساس ناراحتی می‌کنند یا دچار سر درد می‌شوند که با مصرف داروهای تجویزی قابل کنترل هستند.

جراحی بلفاروپلاستی و لیفت ابرو توسط بهترین جراح پلک

به چه جراحی باید مراجعه کنیم؟

بهترین جراح برای انجام عمل بلفارو پلاستی و لیفت ابرو ، جراح و فوق تخصص پلاستیک چشم و پلک است که با آناتومی چشم و پلک آشنا باشد. قبل از عمل شما با جراح خود ملاقات خواهید کرد تا در مورد دلیل جراحی و آنچه که از جراحی انتظار دارید، صحبت کنید. جراح هر بیماری را که در گذشته داشته اید یادداشت می کند. در صورت داشتن بیماری تیروئید ، فشار خون بالا ، دیابت یا اختلال چشم (مانند شبکیه جدا شده یا گلوکوم) باید به جراح خود اطلاع دهید. جراح همچنین از هر دارویی که در آن هستید استفاده می کنید ، از جمله داروهای گیاهی و داروهایی که توسط پزشک تجویز نشده است باید اطلاع داشته باشد. جراح شما چشم ، صورت و پوست شما را معاینه می کند.

جراح قد و وزن شما را اندازه می گیرد تا اطمینان حاصل شود که انجام عمل برای شما بی خطر است. اگر اضافه وزن دارید ، باردار هستید و قصد باردار شدن دارید ، بهتر است جراحی شما به تاخیر بیفتد . بعد از این که اطمینان حاصل کردید که جراحی که انتخاب کرده اید مناسب است،به آن اعتماد نمایید.

دکتر محمد طاهر رجبی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم و صورت (اکولوپلاستی) از دانشگاه UCLA آمریکا از پزشکان توانمند و با تجربه در این زمینه هستند که می توانید نمونه جراحی و ویدئوهای جراحی ایشان را در سایت و شبکه های اجتماعی ایشان دنبال کنید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: