کد خبر: ۱۱۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
نوبخت؛
درحالی که دشمنان در تلاش هستند که تابستان داغ را برای مردم ایجاد و به فشارهای تحریمی افزوده کنند، ما در دولت تلاش داریم که با افزایش آستانه تحمل مردم به شکست این پروژه کمک کنیم...

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، محمدباقر نوبخت که به منظور افتتاح برخی پروژه‌های راهسازی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های حوزه گردشگری و صنایع دستی به استان خراسان جنوبی سفر کرده است در شهرستان طبس اظهار داشت: کشور در سالهای اخیر با محدودیت منابع مواجه است اما با ایدولوژی روشن و دکترین تعریف شده به ساماندهی منابع رسیده‌ایم و هرچند در واقعیت غیرممکن به نظر می رسد اما با برنامه‌ریزی و تعیین اولویت‌ها شدنی است.

وی تصریح کرد: نگاه اعتقادی و دکترین مدیریت، تعیین کننده اولویت است و عده‌ای می‌گویند منابع را جایی ببریم که آب و خاک و نتیجه مطلوب باشد که این نگاه با اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و سیره دولت فعلی مغایرت دارد و مقید هستیم آنچه به کار ما برکت می‌دهد؛ صرفا بازده اقتصادی نیست بلکه صرف امکانات و تجهیزات و توجه به انسان‌هایی است که توصیه رهبران انقلاب به خدمتگزاری آنها می‌باشد.

رئیس سازمان و برنامه و بودجه ‌با اشاره به برنامه ششم توسعه گفت: در سیاست‌گذاری انجام شده هرچند اقتضائات بعد از تحریم برخی را تغییر داد اما با توجه به منابع فعلی به خوبی می‌دانیم که کشور را به چه سمتی اداره کنیم.

وی افزود: منابع محدود فعلی در بخش منابع جاری به مسائل رفاهی و اجتماعی؛ آموزش و پژوهش؛ دفاع و امنیت و نیز بهداشت و درمان برمی‌گردد که نمی‌شود از هیچکدام آنها کم کرد اما با تقسیم منصفانه به سفره معیشت کارمندان کمک کردیم و سعی داشتیم 50 درصد به فوق‌العاده‌ای بخش حقوق اضافه کنیم.

معاون رئیس جمهور به اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای افزایش حقوق بازنشستگان در سال‌جاری اشاره و تاکیدکرد: درحالی که دشمنان در تلاش هستند که تابستان داغ را برای مردم ایجاد و به فشارهای تحریمی افزوده کنند، ما در دولت تلاش داریم که با افزایش آستانه تحمل مردم به شکست این پروژه کمک کنیم.

 

تسنیم

برچسب ها: دشمنان ، نوبخت ، تابستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار