کد خبر: ۱۱۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
رئیس خانه صنعت تهران گفت: برگزاری نمایشگاه "ساخت ایران برای صادرات" اولین رونمایی بزرگ از همکاری مشترک کنفدراسیون صادراتی ایران و اتاق بازرگانی ایران با شهرآفتاب خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب ، سید محمدرضا مرتضوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: قبلا در مذاکراتی که با شرکت های اروپایی داشتم از آنها شنیده بودم که امکانات و زیرساخت های فوق العاده و گسترده ای در شهرآفتاب وجود دارد و بخاطر چند سالی که خودم را از امکانات فوق العاده شهرآفتاب و دارایی های ملی آن محروم کردم؛ خودم را نمی بخشم.
رئیس خانه صنعت تهران در ادامه با اشاره به ظرفیت و امکانات نمایشگاه شهرآفتاب گفت: وجود برخی نقصانها در مجموعه نمایشگاه‌های مشابه مانند راههای دسترسی، ترافیکT پارکینگ، تاسیسات برقی و تهویه، شرایط نامناسب سالنها و… به درستی در ساخت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب مورد توجه قرار گرفته است و به عنوان نقاط قوت در شهرآفتاب خودنمایی می‌کند. به طور مثال وجود مقدار قابل توجه برق با توجه به فضای نمایشگاهی، ظرفیت بسیار بالایی را ایجاد کرده است و یا فضاهای اداری و خدماتی از دیگر نقاط مثبت شهرآفتاب است به طوریکه به نظر می رسد به اندازه فضای نمایشگاهی، فضا برای سرویس و خدمات نمایشگاهی وجود دارد و این یک دارایی بزرگ برای شهرآفتاب است.
رئیس خانه صنعت تهران افزود: امکانات ارتباطی شهرآفتاب از جمله مترو و یا فضاهای پارکینگ و سادگی دسترسی ها از شهرآفتاب یک موقعیت بی نظیر ایجاد کرده است.
مرتضوی با بیان اینکه برای ادامه همکاری ها باید برنامه مشخصی داشته باشیم،خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه “ساخت ایران برای صادرات” اولین رونمایی بزرگ از همکاری مشترک کنفدراسیون صادراتی ایران و اتاق بازرگانی ایران با شهرآفتاب خواهد بود. که هدف از آن زمینه سازی برای ایجاد پایانه های صادراتی در این مجموعه است. و توجه جدی به امر صادرات غیر نفتی با همکاری شرکتهای معتبر صادرکننده می باشد.
رئیس خانه صنعت تهران ادامه داد: یکی از آرزوهای ما این بوده که یک نمایشگاه تخصصی صادراتی با رویکرد بر ساخت ایران برگزار کنیم و امیدواریم و با همکاری انجمن های تخصصی صادراتی می توانیم برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این رویداد داشته باشیم.
مرتضوی در پایان با اشاره به مزیت های رقابتی شهرآفتاب گفت: دیدگاه‌های متعالی و کلانی در شهرداری تهران و مدیریت مجموعه شهرآفتاب وجود دارد که مبتنی بر ارائه خدمات هرچه بیشتر و مطلوبتر با کمترین هزینه های ممکن به بخش تولید و تجارت و در راستای توسعه صادرات غیر نفتی به عنوان یکی از راهکارهای جدی کشور برای شکوفایی اقتصادی است. بنابراین ما بطور جدی به دنبال ایجاد شرایط مناسب و تعادل هرچه بیشتر با این مجموعه جهت نیل به اهداف خواهیم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: