کد خبر: ۱۱۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
دکتر علي جباري: با راه اندازي شعبات صندوق تامين خسارت هاي بدني در تمام استان هاي کشور نمره صنعت بيمه بيست خواهد شد و صندوق تامين خسارتهاي بدني به عنوان مکمل صنعت بيمه مي تواند تمامي نيازهاي آحاد جامعه را به بهترين شکل ممکن پوشش دهد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارتهاي بدني كشور ، دکتر علي جباري که در آيين گشايش شعبه اين صندوق در استان زنجان سخن مي گفت با اعلام مطلب افزود: خوشبختانه نگاه مثبت حاکميت به خدمات اجتماعي و انگيزه بالا براي افزايش سطح رفاه مردم،زمينه ي حرکت پرشتاب صندوق تامين خسارت هاي بدني بيمه را فراهم کرده است.
مديرعامل صندوق تامين خسارات بدني از مردم زنجان به عنوان مردمي ولايتمدار و پايبند به اصول اعتقادي و اخلاقي ياد کرد و افزود: حضور مقامات ارشد صنعت بيمه و سياست گذاران و تصميم سازان اين صنعت در استان زنجان را نشانه اهميت خدمات رساني صندوق، توصيف کرد و افزود: کاهش تردد براي دريافت خدمات، سرعت بخشي به فرايند پرداخت خسارات و حفظ کرامت انساني مردم شريف استان زنجان از انگيزه هاي اصلي تاسيس اين شعبه به شمار مي‌رود.
دکتر جباري از راه‌اندازي چهار شعبه استاني ديگر تا پايان سال جاري سخن گفت و اعلام کرد: با تاسيس اين شعب تمامي استان هاي کشور تحت پوشش خدمات مستقيم صندوق تامين خسارات بدني قرار خواهند گرفت.
وي با تشريح فعاليت هاي پنج سال اخير صندوق تامين خسارات بدني و صنعت بيمه از پرداخت شصت هزار ميليارد ريال به ذينفعان خبر داد و گفت: ماموريت اصلي ما برقراري آرامش و افزايش ضريب امنيت در کشور است و تلاش مي‌کنيم اين مسير را با گام هاي بلندتري طي کنيم.
وي با برشمردن مأموريت‌هاي اجتماعي مجموعه صندوق تامين از همکاري صنعت بيمه و دولت قدرداني کرد و اظهار داشت: سرعت در امر خدمات رساني از اولويت هاي جدي ما به شمار مي‌رود و در همين راستا با افتخار اعلام مي کنم که در حال حاضر هيچ زنداني بدهکار ديه ناشي از حوادث رانندگي در زندانهاي کشور وجود ندارد.
دکتر جباري آمار دريافت کنندگان خدمات از صندوق تامين خسارت هاي بدني را در طول پنج سال گذشته بالغ بر صدو سى و چهار هزار فقره اعلام کرد و گفت: ارائه خدمات الکترونيک بدون نياز به حضور زيان ديدگان از برنامه‌هاي توسعه‌اي و زيرساختي صندوق تامين خسارات بدني به شمار مي‌رود و بي ترديد با در پيش گرفتن اين سياست، روند ارائه خدمات با سرعت بيشتري انجام خواهد پذيرفت.
بر اساس اين گزارش دکتر علي جباري با قدرداني از حضور مقامات ارشد استاني و همچنين اعضاي هيئت عامل بيمه مرکزي مديران عامل صنعت بيمه و مسئولان ذيربط اعلام کرد: با گسترش فعاليت هاي صندوق تامين خسارات بدني در کنار خدمات بيمه‌اي نمره اين صنعت به عدد بيست نزديک خواهد شد.
در ادامه اين نشست دکتر غلامرضا سليماني_ رئيس کل بيمه مرکزي_ با ابراز خرسندي از راه‌اندازي سرپرستي صندوق تامين خسارت بدني در استان زنجان، فعاليت درخشان اين صندوق را نتيجه همگرايي اهالي صنعت بيمه دانست و گفت: ارائه خدمت بي‌منت، سريع و دقيق در راس سياست‌هاي بيمه‌اي است و همچنان در مسير تسهيل‌گري و سرعت بخشي به خدمات بيمه‌اي تلاش خواهيم کرد.
وي رضايت دريافت کنندگان خدمات اين صندوق را نشانه بارز توفيق سياست گذاران و مجريان آن دانست و گفت: مردم ايران شايسته بهترين ها هستند و صنعت بيمه نيز بايد تمامي توان خود را در اين مسير به کار گيرد.

گفتني است در اين آيين گشايش شعبه صندوق تامين خسارتهاي بدني استان زنجان، معاون استاندار، معاون رئيس کل دادگستري استان، دبيرکل سنديکاي بيمه گران ايران و تني چند از مقامات ملي و استاني با قدرداني از راه‌اندازي اين شعبه در استان زنجان به طرح ديدگاه‌هاي خود پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: