کد خبر: ۱۱۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با تشریح عملکرد مبارزه با کرونا گفت: شبانه روز برای شکست این ویروس منحوس کنار مردم و مسئولان نقش آفرینی کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، به‌نقل از روابط‌عمومی تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد، سردار حسن حکمتیان در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت: در این ایام 10 کارگاه تولید ماسک راه اندازی کردیم که در مجموع 330 هزار ماسک توسط این کارگاه‌ها تولید شد.

وی عنوان کرد: راه اندازی ایستگاه غربالگری و سلامت،  تولید لباس و تجهیزات بیمارستانی، گندزادیی معابر و اماکن عمومی و تامین 152 هزار لیتر آب ژاول و توزیه در بین دهیاران روستاهای مختلف نیز از دیگر فعالیت‌های انجام شده در ایام کرونایی توسط تیپ 48 فتح است.

حکمتیان با اشاره به بسته بندی و نگهداری مواد غذایی و  ترابری با هدف تحقق دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه کمک‌های مومنانه، ابراز کرد: تیپ 48 فتح با رایزنی و پیگیری‌های انجام شده 175 میلیارد ریال اجناس غیرنقدی تامین و در اختیار خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع کرد.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تلاش برای رفاه و آرامش مردم را برای خود اولویت می‌دانیم، ادامه داد: این تیپ در دوران مختلف از جمله عملیات‌های مختلف شامل والفجر 8، کربلای 5، کربلای 4 و بیت المقدس نقش آفرینی کرد و در واقع حماسه پد خندق در تاریخ پرافتخار این یگان می‌درخشد.

حکمتیان با بیان اینکه ماموریت تیپ 48 فتح متناسب با تهدیدها و بحران‌ها تعریف می‌شود، خاطرنشان کرد: دلاوری‌ها این تیپ در مبارزه با گروهک‌های تروریستی پژاک، الاهوازیه، کومله و دموکرات و گروهک تروریستی ریگی ماندگار است.

وی تصریح کرد: تیپ 48 فتح در عملیات مهار آتش سوزی جنگل‌ها، جستجوی پیکر جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج، در سیل سال گذشته  در مناطق محروم دور دست سیلاب و کلوار، زیلایی، دیشموک، غرق شدگی در رودخانه‌ها و بارش برف خدمات رسانی خوبی داشته است.

انتهای پیام/541/ ز

برچسب ها: ویروس کرونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار