کد خبر: ۱۱۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
تیم فوتبال آرمینیا بیلفلد که روزگاری علی دایی و کریم باقری را داشت پس از ۱۱ سال موفقب شد بار دیگر به بوندسلیگای یک برگردد.

به گزارش خبرورزشی، شب گذشته (سه شنبه) که تیم فوتبال بایرن مونیخ توانست قهرمانی خود را در بوندسلیگا تضمین کند و پادربورن نیز سقوط به دسته پایین‌تر قطعی شد؛ در بوندسلیگای ۲ هم اتفاق مهمی رخ داد و تیم آرمینیا بیلفلد موفق شد پس از ۱۱ سال بار دیگر به بالاترین سطح فوتبال آلمان بازگردد.
تیم سابق دایی و باقری پس از ۱۱ سال به سطح اول بازگشت
هفته سی و دوم رقابت‌هاب بوندسلیگای ۲ با انجام سه دیدار آغاز شد که در یکی از بازی‌ها تیم فوتبال هامبورگ مقابل میهمان خود اوزان بروک به تساوی یک بر یک رضایت داد تا با ۵۴ امتیاز در رده دوم باقی بماند و فاصله‌اش با بیلفلد ۶۱ امتیازی به هفت امتیاز برسد و این یعنی آن‌ها در فاصله ۲ هفته تا پایان نمی‌توانند از این تیم سبقت بگیرند. وضعیت جدول آلمان هم به گونه‌ای است که حالا با این نتیجه، بیلفلد به هیچ وجه به رتبه‌ای به جز اولی یا دومی نخواهد رسید. لازم به ذکر است که ۲ تیم نخست بوندسلیگای ۲ مستقیما به بوندسلیگای یک صعود می‌کنند و این بعنی آرمینیا بیلفلد فصل بعد جزو تیم‌های حاضر در بوندسلیگای یک خواهد بود. هامبورگ نیز رقابت سختی با استوتگارت و هیدن هیم دارد تا به عنوان دومی برسد. تیم سوم نیز به مسابقه پلی‌آف خواهد رفت.

آرمینیا بیلفلد تا به حال ۲ بازیکن ایرانی در تاریخ خود داشته است. علی دایی و کریم باقری در سال ۱۹۹۷ به این تیم پیوستند. باقری سه سال در این تیم حضور داشت، اما دایی بعد از یک فصل جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست. حالا آبی‌ها بار دیگر به سطح اول فوتبال آلمان بازگشتند؛ آن هم بعد از ۱۱ سال.
تیم سابق دایی و باقری پس از ۱۱ سال به سطح اول بازگشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار